E-pillerit ja raskaana

  • Viestiketjun aloittaja Pilleri
  • Ensimmäinen viesti
Pilleri
Moi!

Olen 35-v ja kahden lapsen äiti (5v ja 7v).
Onko kellään käynyt niin että on monta vuota syönyt e-pillereitä ja on huomannut että on tullut raskaaksi? Mitä olette tehneet jatkaneet vai keskeyttäneet raskauden?
Epäilen että näin on käynyt omalla kohdalla.
Olen nuorimmaisen syntymästä lähtien syönyt Yasmin e-pillerietä ja nyt olo on väsynyt, rinnat arat ja etova olo, samat oireet kuin aiemmissa raskauksissa.
 
Huolestunut
Juu, näin pääsi käymään. Aloitin pillerit toisen lapsen imetyksen lopetettua ja söin niitä kolmisen vuotta. Kuukautiset alkoivat aina samana päivänä kunnes eräänä tiistaina niitä ei kuulunutkaan. Testit näytti plussaa mutta mieli ei tuolloin kovin positiivinen. Olimme ajatelleet, että 2 lasta ( 4 ja 6 vuotiaat) on meille juuri hyvä perhekoko. Mutta nyt alku paniikin mentyä ohi mahassa kasvava lapsi on hyvin tervetullut. Heinäkuuta odotellessa...Toivottavasti asia ratkeaa sinullakin jollain tapaa "posiivisesti"
 
Minulle kävi juuri noin... Olen 35v. aikasemmasta avioliitosta lapset 13v ja 11v. Asun 4vuotta avoliitossa, nykyisellä miehelläni ei ole lapsia. Söin tri Femoden merkkisiä pillereitä... huomasin olevani raskaana. Kauhea paniikki, en olisi enää välittänyt eikä miehenikään. Mutta kumpikaan ei pystynyt sanomaan sanaa abortti ääneen, molemmat vaan kierreltiin ja kaarreltiin asiaa. Sitten päätin mennä ekaan neuvolaan vko10 ja kuunneltiin sydänäänet... ei tarvinnut miettiä mitä tehdä. Nyt ollaan molemmat kasvettu minä ulkoisesti ja yhdessä sisäisesti, että meille syntyy vauva huhtikuussa. Lapsetkin ovat innoissaan, jakavat jo hoitovuoroja. Tää on tosi mahtavaa ja aivan erilaista ku olin parikymppinen odottaja.
Onnea sinulle ja voimia päätöksessänne...
 
Vanhin lapseni syntyi "pilleri kädessä". Olin syönyt 5-6 vuotta e-pillereitä. Ja niin säännöllisesti ku ne vaan voi ottaa, melkein kellon kans. Ei ollu mitään oksennustautia yms. Sitten tauon aikana kuukautiset eivät alkanukkaan. Ihmettelin ja marssin terkkarille. Käski tehdä raskaustestin ja kahden viikon päästä toisen, jos eka näyttää miinusta. Eikä saanu alottaa uutta liuskaa. Eka testi näytti plussaa, ei tarvinnu toista varmistukseksi. Mutta pilleritkin ehkäsee vaan :LOL: 99 prosenttia. On kiva olla se yksi prosentti :LOL: Nyt tämä "pilleripiika" täyttää kohta 13 vee.
 
Vanhin lapseni syntyi "pilleri kädessä". Olin syönyt 5-6 vuotta e-pillereitä. Ja niin säännöllisesti ku ne vaan voi ottaa, melkein kellon kans. Ei ollu mitään oksennustautia yms. Sitten tauon aikana kuukautiset eivät alkanukkaan. Ihmettelin ja marssin terkkarille. Käski tehdä raskaustestin ja kahden viikon päästä toisen, jos eka näyttää miinusta. Eikä saanu alottaa uutta liuskaa. Eka testi näytti plussaa, ei tarvinnu toista varmistukseksi. Mutta pilleritkin ehkäsee vaan :LOL: 99 prosenttia. On kiva olla se yksi prosentti :LOL: Nyt tämä "pilleripiika" täyttää kohta 13 vee.
 

Yhteistyössä