e-pillerit ja raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lotts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lotts

Vieras
olen syönyt nyt yli vuoden ajan e-pillereitä, yhtään pilleriä en ole missannut tai ottanut väärään aikaan, joskus pari liuskaa putkeen ja sitten taukoviikko. tämä viimenen liuska on eri merkkiä kuin aiemmin ollut. voinko olla kuitenkin raskaana, vaikka olen aina ottanut pillerin ajallaan? tuntuu vatsassa nimittäin sellasta "painetta" ja nippailua ajoittain, ei usein mutta kuitenkin, lämpöäkin on 36.8 eli noin asteen enemmän kuin tavallisesti. seksiä harrastaessa mieheni kanssa aika harvoin hän tulee sisälleni, kun tykkään hoidella hommat loppuun suullani.. no joo siis, tuntuu todella oudolta niin aattelin nyt kysästä josko jollekin ois sattunu niin että ois tullu raskaaksi, vaikka oisi aina ottanut pillerin oikeaan aikaan.

taukoviikko vasta ensi viikolla ja mua kauheesti kiusaa. testissäkään tuskin mitään totuudenmukasta vielä näkyis.

oikeesti :( tottakai mikään ei oo varmaa mutta voi ei! ei todellakaan sopis nyt kuvioon. ja aina oon ottanu nii tunnollisesti pillerit, yhtä tyhjän kanssa jos nyt sit oonki raskaana.

Yhteistyössä