E-pillerit ja akne

• Viestiketjun aloittaja ...................
  • Ensimmäinen viesti
...................
kärsin hormoniaknesta, olen kaikkea jo kokeillut mutta e-pillereitä en vielä. Pelkään nimittäin sitä turvotusta ja mielialanvaihteluita, en todellakaan halua semmoista enkä halua lisää kiloja.Kysymykseni nyt kuuluukin kuinka moni kärsii pillereiden syömisestä johtuvasta turvotuksesta tai lihomisesta ja onko persoona jotenkin muuttunut? Ja luulen että minun olisi syötävä niitä loppuelämäni aknen takia koska pillerit kyllä ilmesesti pitää näppylät pois mutta kun lopettaa alkaa kasvot taas kukkimaan...kyllä on vaikeaa... =(

lulu
Olen syönyt nyt diane nova merkkisiä pillereitä noin puoli vuotta akneeni. Iho on vähän rauhoittunut, mutta täysin se ei ole finnitön vieläkään. Toivon että ne tehoaisi paremmin, olen kuullut että saattaa kestää vuodenkin ennen kuin iho alkaa kunnolla parantua. Se on niin kovin yksilöllistä.
Mulla ei ole kuin positiivista sanottavaa pillereistä. En ole lihonut kiloakaan ja mielialani ovat tasaantuneet (ennen pillereitä vaihtelut olivat paljon rajummat). Eli siis mulle pillereistä ei ole mitään haittaa, mutta se tietenkin on niin yksilöllistä. Sun pitää kokeilla, sitten tiedät sopivatko pillerit vai ei. Kokeilemisesta ei ole mitään haittaa, voit syödä vaikka vaan sen yhden levyn ja sitten lopettaa jos siltä tuntuu. Muakin vähän jänskättää minkälaiseksi ihoni muuttuu kun sitten joskus lopetan pillerit, mutta olen ajatellut että se on sitten sen ajan murhe!:)

Sama täällä
Minullekin e-pillerit ovat sopineet ihan hyvin, eikä mitään pahoja sivuvaikutuksia ole tullut. Ainoat ""sivuvaikutukset"" ovat olleet hiusten rasvoittumisen väheneminen, finnien häviäminen lähes kokonaan ja samoin kuukautiskivut ovat tiessään. Pillereistä kannattaa muistaa, että vaikka yksi pillerimerkki ei toimisi sinulla, on vaihtoehtoja useita muita, joista joku muu voi olla aivan täydellinen.

Yhteistyössä