e.pillerit aknen takia, millon alkaneet vaikuttamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dsfa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dsfa

Vieras
Oon syönyt nyt vähän reilu viikon, pahenemaan päin vain iho.. kuinkahan kauan pitää ootella että alkaa vaikuttamaan?

syön vreyaa, eli cypretylin ja diane novan rinnakkaisvalmistetta.

Suosittelisin ennemmin hakemaan ihotautilääkäriltä a-vitamiinikuurin, jos aknen takia vain joudut syömään. Sillä lähtee kaikki ja paranee iho ihan totaalisesti, noilla pillereillä niin ei käy. Maksaa aika paljon, lähinnä tuo lääkärissä käyminen ja kuurin ajan pitää olla tosi tarkka ehkäisyn kanssa, mutta tulos on oikeasti niin hyvä, että suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suosittelisin ennemmin hakemaan ihotautilääkäriltä a-vitamiinikuurin, jos aknen takia vain joudut syömään. Sillä lähtee kaikki ja paranee iho ihan totaalisesti, noilla pillereillä niin ei käy. Maksaa aika paljon, lähinnä tuo lääkärissä käyminen ja kuurin ajan pitää olla tosi tarkka ehkäisyn kanssa, mutta tulos on oikeasti niin hyvä, että suosittelen!

No mulla on vain lievä akne, eli en saisi tuota kuuria koska kriteerit ei täyty.. ja kyllä mä nyt syön noita pillereitä ihan ehkäisymielessäkin :) että jos auttaisivat tähän mun akneen taipuvaiseen ihoonkin vielä niin olis superisoplussa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mulla on vain lievä akne, eli en saisi tuota kuuria koska kriteerit ei täyty.. ja kyllä mä nyt syön noita pillereitä ihan ehkäisymielessäkin :) että jos auttaisivat tähän mun akneen taipuvaiseen ihoonkin vielä niin olis superisoplussa.

Kriteereiksi riittää ihan oma ikä ja oma toive. Itselläni ei ole (enää) mikään akne edes, mutta meni hermot kun niitä näppyjä nyt tuli aina silloin tällöin edes. Joten hain kuurin, jotta saan ihoni lopullisesti kuntoon. Vaikka siis en edes kärsinyt siitä millään tavalla. Ja on maksanut vaivan, ihoni on tasoittunut muutoinkin ja näyttää nyt ilman meikkiäkin samettiselta.

Yhteistyössä