E-pillerien sivuvaikutukset???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja?

Vieras
Onko kaikki tyytyväisiä e-pillereihin???
Mitä oireita tullut kun aloitit syömisen?

Itselläni tuli niin kamalat oireet viikossa etten pystyssä pysy :(

Kertokaa, ellei johdu pillereistä saan kyllä lähteä lääkäriin.
Neuvola lääkärillä kävin mutta ei se tiennyt edes pillerimerkkejä tai että voiko oireet olla niistä...

Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Mulla tuli niistä huono olo, sellanen pieni äklötys koko ajan. Tutulla lähti toisesta korvasta kuulo melkein kokonaan.

Minulla oksennus koko ajan suussa, silmissä heittää, pää särkee, verenpaine 100/50, väsyttää.... Mitähän muuta :(

Mää en enää suostuis niitä syömään. Onhan noita muitakin keinoja: esim. ehkäisyrengas tai kierukka. Kierukan langat tosin ärsytti mun kohdunsuuta.

Minullakin oli kierukka joka "tippui" paikaltaan eikä ollut enää niin kiva ;)
Uutta en halua...
Mutta kuulostaako että nuo oireet vois olla pillereistä?
Aloitin viime torstaina ja toissa päivänä lopetin.

Ainakin se pahoinvointi. Siitä kun on omakohtastakin kokemusta. Voihan tietty olla, että sulle on tulossa joku tauti. Mulle sopi ehkäisyrengas. Voisit kans kokeilla sitä.

Rengasta ne tarjosi mutta juuri nyt en halua mitään ehkäisyä vaan nämä oireet vaan pois :(

Et sää sitä rengasta voiskaan ihan heti perään laittaa, kun siinä pitää odottaa muistaakseni menkkoja, että voi laittaa ekan.

Käskivät syödä liuskan loppuun ja anto toista merkkiä reseptin... No en voi kyllä syödä noita jos meinaan lapset hoitaa. Ja sen renkaan olis saanut koitettavaksi kunhan menkat taas alkaa. Tai nehän on nyt kestänyt siitä to asti ja jatkuu edelleen....

Mulle on tullut jokaisesta merkistä kauheita oireita, mutta oireet täsmää pillereiden haittavaikutus-listan oireisiin. Eli pahoinvointia, mahakipuja, ihottumaa, päänsärkyä, mielialanvaihteluja, jatkuvaa vuotoa jnejne. Olen kokeillut lähes 10 eri merkkiä, mukaan lukien hormonikierukan ja tuon nuvaringin. Mikään ei sopinut.

Jos oireet helpottaa pillereiden jättämisen myötä, niin varmasti johtuivat niistä. Voit kokeilla muita merkkejä ja sitä nuvaringiä, mutta samojen oireiden paluu on mahdollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle on tullut jokaisesta merkistä kauheita oireita, mutta oireet täsmää pillereiden haittavaikutus-listan oireisiin. Eli pahoinvointia, mahakipuja, ihottumaa, päänsärkyä, mielialanvaihteluja, jatkuvaa vuotoa jnejne. Olen kokeillut lähes 10 eri merkkiä, mukaan lukien hormonikierukan ja tuon nuvaringin. Mikään ei sopinut.

Jos oireet helpottaa pillereiden jättämisen myötä, niin varmasti johtuivat niistä. Voit kokeilla muita merkkejä ja sitä nuvaringiä, mutta samojen oireiden paluu on mahdollinen.

Tämä lohduttaa hiukan kun jo pelottaa että mistä nuo oireet johtuu :(

Yhteistyössä