e-pillerien lopetus ja kun kuukautisia ei kuuluu

Hei,
mitenkä kauan teillä kestänyt että menkat normalisoitunu pillereiden lopetuksen jälkeen? Itse lopetin tuossa alku kesästä ja yhdet menkat tulikin normaalisti (kierto kesti 35 päivää), toisia kuukautisi olen nyt odottanut yli 50 päivää (kotiraskaustestit näyttää negaa). Soitin tk:hon ja kysyin, että kauanko kannattaa odotella ja sanottiin että yksityinen gyne voi aloittaa jossain vaiheessa hormoonit jotka käynnistävät kuukautiset, mutta muuten pitäisi vuosi olla aktiivista yritystä että pääsee tk (miten yritän vuoden, jos hormoonit ei "toimi"...). Ja ei, en nyt vielä ollut tk:hon ryntäämässä, kysion vain että kuinka kauna odottan. Ja tietenkin mielessä pieni ajatus, että joskos raskaana olisinkin, mutta kotitestit eivät vain jostain syystä näyttäisi plussaa.
Muilla vastaavaa, eli menkat tulee kerran, muttei uudestaan?
 
"juups"
Itse lopetin pillerit ennen vuodenvaihdetta, tarkemmin en muista, ja plussa-testin tein juhannusviikolla. Kaksi ensimmäistä luomukiertoa olivat 50+ ja sen jälkeen yksi suht normaali 30 päivän kierto ja sitä seuraavasta raskaaksi. Eli minulla meni noin puoli vuotta ennen kuin normalisoitui. Ja kyllä noissa kahdessa ensimmäisessä kierrossa ehti tehdä "muutaman" testin :) Kärsivällisyyttä vain toivottelen.
 
"vieras"
Minullakin tuli pillerien lopettamisen jälkeen menkat kerran ja sen jälkeen jäivät tulematta. Odottelin puoli vuotta ja menin lopulta lääkäriin josta sain noin viikoksi pillerit joiden jälkeen vuodon pitäisi tulla ja niin tulikin. Tuolloin aloin toivoa raskautta mutta näytti aika epätodennäköiseltä kun ei ollut pitkään aikaan ollut oikeita kuukautisia ollenkaan. Taaskaan mitään ei kuulunut ja raskaustestit negatiivisia, sitten alkoi pahoinvointi ja lopulta tein positiivisen raskaustestin :)
 
Vähän vanhaan ketjuun tulee mun vastaukseni, mutta jospa jollakin olisi vielä samanlaisia kokemuksia. Itse lopetin e-pillerit jo 9kk sitten. keväällä käytin 3kk Teroluteja, jotka eivät auttaneet. Nyt menossa toinen kk Novofem-hormonihoitoa, jolla ainakaan ensimmäisenä kk:na ei kuukautisia. Lääkärit sanoivat, että jos tässä kuussa ei normi menkkoja tule, sitten lapsettomuustutkimuksiin. pelkään, että e-pillerit "tuhonneet" mun elimistön! :(
Raskaus siis suurena toiveena.

Onko muilla yhtä hankalaa tämä ovulaation aikaansaaminen?
 

Yhteistyössä