E-pillereistä tauko vuosien syömisen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hhh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hhh"

Vieras
Aloitin e-pillerit kun olin 15, nyt olen 21 ja muistan joskus jostain lukeneeni että jos on syönyt useamman vuoden olisi hyvä pitää välillä taukoa. Onkohan tässä perää?
 
Ei pidä paikkaansa! Mitään pilleritaukoja ei suositella eikä tarvitse pitää. Itse olen viimeisimmän synnytyksen jälkeen käyttänyt yhdistelmäpillereitä yhtäjaksoisesti kohta seitsemäntoista vuotta ja aion kayttää edelleen.
 

Yhteistyössä