V
vierailija
Vieras
Sain lääkäriltä e-pillereitä kun on ollut vuotohäiriöitä, liian lyhyttä kiertoa n.20-22 pvää ja menkat kestää jonku 8 päivää. Nyt olen 4 liuskaa syönyt. Nyt on viimesimmän kierron aikana ollut ihan järkyttävää pahoinvointia, samanlaista kun olin raskaana. Raskaana en kuitenkaan ole. Näistä on tullut myös finnejä, kamala nälkä koko ajan ja painokin tietty sen myötä noussut ja jatkuvasti jotain tulehduksia alapäässä.
Menkat on tulleet näillä 28päivän välein ja kestää 5 päivää. mutta silti mietin
että pitäskö nää pillerit lopettaa tähän luiskaan sivuvaikutusten vuoksi. Tää pahoinvointi on kaikista ärsyttävin oire.
Onko muilla ollut pahoja sivuvaikutuksia kun alottanut pillerit. Nää on siis ekat pillerit mitä oon syönyt, toinen vaihtoehto olis hormonikierukka mut sitä en jotenkin halua.
Menkat on tulleet näillä 28päivän välein ja kestää 5 päivää. mutta silti mietin
että pitäskö nää pillerit lopettaa tähän luiskaan sivuvaikutusten vuoksi. Tää pahoinvointi on kaikista ärsyttävin oire.
Onko muilla ollut pahoja sivuvaikutuksia kun alottanut pillerit. Nää on siis ekat pillerit mitä oon syönyt, toinen vaihtoehto olis hormonikierukka mut sitä en jotenkin halua.