E-pillereiden jälkeinen elämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuumetta

Vieras
Mietin, että kauankohan kestää, että alkaa kuukautiset pillereiden lopetuksen jälkeen ja kuinkahan nopeesti ihmiset on raskautunu lopetettuaan pillereiden popsimisen.

Mä lopetin vasta toukokuussa, ei mitään tietoa kuukautisista, mutten uskalla vielä raskaustestiä tehä, kun se kuitenkin näyttäis "väärän" tuloksen...

Odotellaan...

Kuopusta tehtiin yli puoli vuotta, mutta esikoinen on saanut alkunsa kerrasta... niin en nyt jaksais oikein uskoa, että olisin jo raskaana. Molemmat raskaudet on kuitenkin alkaneet niin, etten ole moneen vuoteen mitään hormonaalista ehkäsyä käyttäny. Täytyy varmaan huomenna tehdä testi, niin loppuu tää piina, hetkeks ainakin. Hitto se oli vaan niin inhottavaa odottamista ja pettymistä aina kun menkat sitten alko, että en jaksais sitä vuoristorataa taas.

Mä söin Femoden-pilsuja ennen esikoista ja tulin raskaaksi n. 3kk lopettamisen jälkeen. Se raskaus päättyi keskenmenoon. Seuraava raskaus, 3kk edellisestä, päättyi myös keskenmenoon, mutta sitten 4kk kuluttua siitä tulin vihdoin raskaaksi niin, että siitä syntyi ihana esikoistyttömme. Esikoisen ja kakkosen välissä emme käyttäneet mitään ehkäisyä ja kesti 1v4kk, kun toinen tyttömme ilmoitti tulostaan. Sen jälkeen käytin ehkäisyrengasta ja tulin raskaaksi toisesta kierrosta renkaan käytön lopettamisen jälkeen.

Mä oon varmaan vähän hätänen luonne, kun kaikki pitäis saada nyt. Mä luulin, että olin jo tehnyt itselleni selväks, ettei meille enää lapsia tule, mutta kun mies sanoi yllättäen, että saa tulla jos mä haluan yrittää, niin hitsi kun samantien iski vauvakuume! Enkä haluais odottaa yhtään! Vielä kun mä saisin tytön järkyttämään poikien aiheuttamaa kauhun tasapainoa ;)

Niin sillä vaan kun joskus voi mennä kirto sekasin jos lopettaa keskken. Itse lopetin diane novat ja 3kk menni että olin raskaana. ja aika tuntui toooosi pitkältä!

Yhteistyössä