e-baysta kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitsiläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hitsiläinen

Vieras
eikö sinne voi rekisteröityä ilman jotain luottokorttia tai vastaavaa?? mulla jäi rekisteröityminen siihen, kun olis pitänyt joku kortin numero antaa... haluaisin niin ostaa sieltä jotain mut eikö pelkkää electronin omistajaa kelpuuteta :(

Sitä ei muistaakseni ole pakko antaa. ...eikä sitä joka kerta kysytä edes. Se on vaan joku varmistuskeino, et on todellinen käyttäjä.

Mut maksu yleensä on paypalilla tms. ja niihin kyllä tarviit luottokortin.

Mä siis ekalla kerralla jätin sen homman kesken, kun en sillä kerralla löytäny siihen hätään lompakkoani. Sit myöhemmin (n. puolta tuntia) menin tekee koko homman alusta, niin sitä ei edes kysytty. Siis luottokortin numeroa. Ja kysyin niiltä sit, et onko toi nyt ok, vaik sitä ei kysytty ja ne selitti just jotain tollasta, et on ok ilmankin, et joka kerta (jokaiselta rekisteröityjältä) sitä ei edes pyydetä, vaan on vaan joku satunnainen kerta, kun kysytään.

Koita hetken päästä uusiks, niin saatat saada sen kerran, kun ei kysytä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Sitä ei muistaakseni ole pakko antaa. ...eikä sitä joka kerta kysytä edes. Se on vaan joku varmistuskeino, et on todellinen käyttäjä.

Mut maksu yleensä on paypalilla tms. ja niihin kyllä tarviit luottokortin.

voihan kökkö :( turhaan mä sitten sinne edes rekisteröityisin jos en mitään saa maksettua :(

Yhteistyössä