dvd vai blu ray soitin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paviaani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paviaani

Vieras
Onko dvd soittimien ostamisessa enää mitään järkeä kun blu ray soitin pyörittää myös dvd:itä? Dvd soitin olisi kyllä halvempi.. Kommentteja, varsinkin muilta paviaaneilta joilla on vielä vanha kuvaputkitöllö, jossa tuskin näkyy kuvanlaadussa eroja.

Tällä bonobolla on blue ray ja mikä lie hieno, "uusi" tv. ero on aika huima. Suosittelisin blue raytä, jos olisin varma formaatin nopeasta yleistymisestä...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Tällä bonobolla on blue ray ja mikä lie hieno, "uusi" tv. ero on aika huima. Suosittelisin blue raytä, jos olisin varma formaatin nopeasta yleistymisestä...

Meilläkin (miehellä) on blue ray ja telkkari viimeistä huutoa, mut kyllä kannatti hankkia. Kuva on uskomattoman tarkka.

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu:
Mä sanoisin dvd... En usko että br tulee jäädäkseen, eikä sen hienouksista pääse kunnolla nauttimaan ilman hienoja telkkuja tms. Itellä kuvaputkitöllö ja dvd-laitetta oon ostamassa...

Dvd-levy on jo aikansa elänyttä tekniikkaa, ja kyllä Bluray tulee sen paikkaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Jos olet ostamassa uudempaa telkkaria n. 5 vuoden sisään, niin ehdottomasti Bluray-soitin. Kuvaputkitöllössä ei eroa näe.

Paitti että 5 vuoden kuluttua voi se soitin olla jo elinkaarensa ehtoopuolella.

Ei silleen, etteikö tässä perheessä olisi siirrytty blureihin jo aikoja sitten, mutta jos hd-telkkua ei ole, eikä aihe innosta, niin kyllä dvd-soitin yhä on kannattava ostos. Blurayt maksaa ihan rutosti vielä.

Meillä on tämä. Ei maksanut paljoa ja on hyvä. Tosin mä en tiedä paljon dvd-soittimet nykyään maksaa...

http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/dvd-ja-blu-ray-laitteet/blu-ray-soittimet/BDP3000/philips-blu-ray-soitin?scid=798

Yhteistyössä