dubailla lasten kanssa?

onko kokemuksia dubaista??ollaan menossa parin viikon päästä lasten 02/05 ja 06/06 ja miehen kanssa viikoksi dubaille.haluisin vinkkejä mitä kannattaa tehdä ja missä käydä ja missä ei ainakaan käydä yms.viikko on niin lyhyt aika et pitää jo suomessa vähän suunnitella lomapäiviä...kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!!! :hug:
 
lomalla
Me oltiin marras-joulukuun vaihteessa 2005,10 päivän reissulla.Siis minä,mies ja 5kkn ikäinen.Lento oliaika pitkä (6,5h).Mulla nimittäin iskiashermo vaivas sillon puol vuotta synnytyksestä.Vauva nukkui melkein koko lennon ja ei meinannu rauhottua perillä(klo 02.00 paikallista aikaa). 2yötä meni matkaunivelan paikkailuun,mutta muuten oli tosi mukava loma.Vauvan kanssa piti olla auringossa tosi tarkkana ja aamupäivällä pysty olla pari tuntia rannalla ku vauva nukku.Sen jälkeen tuli niin kuuma että vietimme jossain sisätiloissa esim.ostoskeskuksissa loppupäivän.Kaupat olikin sitten ainakin useimmat 23 saakka auki joten iltaviileällä(kun vauva nukkui)pystyi liikkumaan.Taksilla pääosin.Ihmiset on siellä tosi ystävällisiä ja auttoi monesti rattaiden nostelussa. hotellissa oli matkasänky jossa myös kuumalla 5kkn ikäinen nukkui päivällä. Mä rupesin antaan velliä n.kktta ennen lähtöä jotta olis matkalla helpompi syötellä,imetin viel kerran pari yöllä. Mukavaa matkaa,toivottavasti sait jotain selkoa.!!! B) ps.Ite ollaan joskus lähdössä sinne uudestaan ,mut haaveillaan et kahdestaan pääsis miehen kans!MUKAVA JA TURVALLINEN PAIKKA lapsiperheelle.!!
 
Olen käynyt Dubaissa kolmesti.
Aivan mahtava paikka!
Kannattaa ehdottomasti käydä kulta-soukissa ja rannalla.
Retkistä kaupunkikierros ja Auringonlaskunsafari ovat parhaat, safarilla mennään maastureilla pitkin hiekkadyynejä ja illan tullen syödään illallinen aavikolla teltoissa, retkellä pääsee ratsastamaan kamelilla ja kokeilemaan hiekkahiihtoa!
Todella turvallinen paikka, ei tarvitse pelätä.
Ruoka on hyvää ja varmasti löytyy omaankin makuun!
 
kerronpahan tässä vähän meiän matkasta jos joku toinenkin ois lähössä dubaille...
paikka oli aivan ihana!!!lapset tykkäs kauheesti ja lapsista tykättiin kauheesti!ehottomasti paras paikka lapsiperheille!lyhyt lento(6h)ihana ilmasto,todella siistiä ja hygieenia taso huippu,paikalliset on tosi lapsi rakkaita ja avuliaita.rannat todella upeita ja siistejä ja meri ihanan lämmintä.nytten shopping festareitten aikaan ihan uskomattomia tarjouksia yhessäkin kaupasa oli osta 3 saat 10.(vaatteita)tytölle ostin tosi hienon ja laadukkaan paidan,ovh 140dirhamia ale hinta vain 18dirhamia!ja paljon oli muitakin huippu alennuksia.varsinkin tytöille oli aivan ihania vaatteita!oli pojillekkin,mutta tyttöjen vaatteita tuli ostettua varmaan matkalaukullinen,oli niin nättejä et ei voinu jättää sinne...
tivoleita ja lasten leikkipaikkoja oli paljon!niitä tulikin kierrettyä...
suosittelen paikkaa ihan kaikille,siellä on kaikkea!lämmintä,aurinkoa,hyvät rannat,hyvät kaupat,ihania basaareja ja soukkeja,tosi kaunista,paljo palmuja ja ystävällisiä ihmisiä!se on oikee unelmien paikka!!!sinne pitää päästä uudelleenkin!ehkä jo seuraavien shoppailu festareitten aikaan... B)
 

Yhteistyössä