Du & JAG-kerho

Onko täällä muita, jotka siihen kuuluu?
Joko olette saaneet toukokuun paketin?

Meille ei ole tässä kuussa tullut sieltä mitään postia.
Ja kaverini oli saanut jo huhtikuussa ne vaatteet, mitä meille tarjottiin toukokuun pakettiin (tytölle toppi, hame, t-paita ja pojalle shortsit, t-paita, liivi).

Onkohan menny Ruotsissa jotenki hommat sekasin vai mikä mättää..

:kieh:
 
Olen kuulunut kerhoon ekan lapsen vauva-ajoista asti eli kohta 4v ajan.
Vaatteet ovat huippukivoja ja erittäin(!!) laadukkaita, jopa 3 termiitin käytön jälkeen uuden veroisia.

Välillä on meilläkin kuukaudenpaketit viipyneet ja pari kertaa ovat lähettäneet eri väriä kuin kirjeessä sanottu, mutta olen aina ollut pakettiin tyytyväinen :heart:

Toukokuulle otettiin kesävaatepaketti kaikille, isommat saivat sen jo kuukauden toisella viikolla, mutta vauvalle ei vielä ole tullut. Eiköhän se kuitenkin kuun loppuun mennessä tule.

Ainoo, mikä saa mun mielestä negatiivista kritiikkiä on laskutus; karhukirje tulee heti, jos lasku on vaikka neljäki päivää myöhässä. Itse maksan kaikki kuukauden laskut aina 15. ja 30.pvä eli kun eräpäivä on nuissa aina 24.-30.päivä niin joskus myöhästyy sen 6 pvää. Ja usein on jo tuosta ajasta tullut karhulasku. Muista paikoista en tule ollenkaan niin herkästi..
 
Meille tuli toukokuun paketti jo pari viikkoa sitten ja olin tyyytyväinen. Tämä oli nyt toinen pakett kun tuli, liityttiin keväällä. Mutta tilasin kyllä tuolle isommalle pojalle saman paketin ylimääräisenä ja sitä ei ole tullut. Ekaks meinasin ottaa sinne yhteyttä, mutta antaa nyt olla.
Täytyykin muistaa seuraava paketti perua, sitä ei oteta.
 
Meille on jo useemman kuukauden ajan tullu paketti tuossa 10.päivän aikoihin,ja eräpäivä 25.pv jolloin pitää perua seuraavan kuun paketti ellei sitä halua. Meillä on kakkonen siinä kerhossa, liityttiin viime keväänä ja tervetuloa paketti tuli vasta ihan loppuvuodesta. Huhtikuun paketin tilasin myös keskimmäisellemme,mutta ei sitä oo vieläkään näkyny,eikä taida tullakaan.
 
Otin yhteyttä sinne Ruotsiin ja sain kuulla, että toukokuun paketit oli loppuneet ja olivat torstaina saaneet niitä lisää + lähettävät heti niitä niille, jotka ei oo vielä saaneet.

Oli siellä kyllä "vähän" menny ainakin meidän tilauski sekasin, kolmesta paketista vaan 1 oli oikee! tuli nyt kuitenki korjattua ja samalla tilattua kesäkuulle 2 pakettia.
 

Yhteistyössä