Dovuma

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Laskuttivat luottokorttiani kahdesti enkä ole edes saanut tilausvahvistusta. Nyt kukaan ei vastaa sähköposteihini kun olen yrittänyt ottaa heihin yhteyttä. Älkää tilatko. Huijjausta.
 
vierailija
Laskuttivat minua kahdesti tilauksen yhteydessä eivätkä suostu palauttamaan toista summaa. En saanut heiltä tilausvahvistusta, joten en voi edes seurata tilaustani onko se tulossa.

Tiedustelin tilausnumeroa sähköpostitse, mutta eivät lähetä minulle tilausvahvistusta jostain syystä. Aivan luokatonta. Älkää tilatko tästä puljusta.

Ystävälliset asiakaspalveluviestit eivät korvaa huonolaatuisia tuotteita tai asiakaskokemuksen järkyttävän huonoa laatua.
 
vierailija
Juu ei kyllä luottoa, peruin samana päivänä tilauksen, ei vastausta. Parin päivän sisällä tuli tilausvahvistus ja pahoittelut, että koronan vuoksi tilaukset kestävät tulla kauemmin eli en saanut vastausta siihen mitä olin sähköpostissa lähettänyt. Olen perunut tilaukseni niin suomeksi kuin englanniksi.
 
vierailija
Hei,
Tuotteen palautus omalla kustannuksella. Eivät vastaa kun pyydän ohjeita palautukseen eikä sivuilla lue muuta kuin että oltava heihin yhteyttä. Tuotteen palautetaan omalla kustanuksella Alankomaihin saakka. Tuotteen laatu oli ihan surkea eikä vastannut mulla tuotteen mainoksissa olevia kuvia. Älkää vaan hankkiko sieltä yhtään mitään.
 
vierailija
HUIJARIFIRMA!

2 kuukautta odotin tuotetta ja lopulta vastattiin:

"Olemme saaneet vastauksen toimituksesi tilaan kuljetuskumppaniltamme.

Valitettavasti pakettisi on kadonnut toimituksen aikana."
 
vierailija
Hei, jatkan tähän omaan viestiin. Nyt tuli kengät. Pienet on vaikka otin numeroa suuremmat. Mitään papereita ei pussi sisältänyt. Kengät oli läpinäkyvässä muovipussissa. Katselin palautusosoitteita niin Alsnkomaahan pitäisi laittaa. Laitoin nyt viestiä firmaan katsotaan mitä vastaavat. Kengät päällepäin ihan siistit mutta lesti ei ehkä ihan hyvä. Ja pohja pitäisi testata lumella, onko pitävä kuten mainostetaan.
Nyt on 23.1.2022 ja jatkan omaa viestiä... koska ilmoitin että aion palauttaa pienet kengät, ehdottivat 20% alennusta jos kuitenkin pitäisin. Mainitsivat kuinka palautus pitää hoitaa kuriiripalveluna. Sitten alennus nousi 32%:iin ja pomolta kysyttyään viimeinen tarjous oli 50.% alennus. Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen tästä huijarifirmasta ja sieltä oli otettu yhteyttä firmaan, jonka jälkeen tuli viesti että voin palauttaa mutta omalla kustannuksella. Postin mukaan palautus olisi ollut yli 20 euroa. Mietittyäni ja täysin kyllästyneenä suostuin maksamaan puolet. He ilmoittivat että maksaisin Klarnan laskun niin he maksavat sen jälkeen puolet tilille. En suostunut vaan ilmoitin että maksan vain erotuksen, koska tuli tunne ettei palautusta tule.. Onneksi lasku oli tauolla, Klarnan kanssa näköjään helppo sopia, varmaan nähneet tuon firman toiminnan.
Nyt sitten 22.1. tuli lasku sähköpostiin ja maksan tuon vähän päälle 17 euroa kengistä. Yritän tarjota niitä jollekin kenkiä ja onko niistä mihinkään.
Tätä ja Light in the box firmaa en tule käyttämään koskaan, molemmat mainostaa hienoilla kuvilla ja aina joku lankeaa tilaamaan valitettavasti.
 
vierailija
Menin jo halpaan. Polttopuiden halkaisija ei kotiin toimitettuna ollut sama tuote kuin kuvassa. Kuvassa oli vankka valurautainen tuote, kotiin tuli pellistä ja putkesta kokoon hitsailtu rimpula.
Tilasin myös tämän halkaisijan ja sain 1,3 kilon pakkauksessa "4 kiloa painavan tuotteen". Huomasin jo paketin painosta että sillä vehkeellä ei tee mitään. Onneksi oli joku etiäinen tuosta firmasta ja tilasin klarnalla. Ilmoitin sinne jo että olen palauttamassa tuotteen. Odottelen mielenkiinnolla palautusohjeita. Tosin en tiedä onko mitään palautusvelvollisuutta jos myyjä lähettää kakkaa paketissa eikä sitä tilattua tuotetta.
 
vierailija
Tilasin myös tämän halkaisijan ja sain 1,3 kilon pakkauksessa "4 kiloa painavan tuotteen". Huomasin jo paketin painosta että sillä vehkeellä ei tee mitään. Onneksi oli joku etiäinen tuosta firmasta ja tilasin klarnalla. Ilmoitin sinne jo että olen palauttamassa tuotteen. Odottelen mielenkiinnolla palautusohjeita. Tosin en tiedä onko mitään palautusvelvollisuutta jos myyjä lähettää kakkaa paketissa eikä sitä tilattua tuotetta.
Sama tilanne. En takuulla maksa yhtään mitään ja asia on sillä selvä. Kuluttajansuoja on Suomessa vahva, ei huolta.
 
vierailija
Ei kannata aikaa haaskata tuo firma on humpuukia.olen taistellut palautuksen kanssa kaksi kuukautta.Tilasin Klarnan kautta,mutta ei palautus onnistunut.Nyt teen omanlaisen ratkaisun.Tämän jälkeen en osta sieltä yhtään mitään..
 
vierailija
Huijari yritys! Palautin kelvottoman tuotteen samaan osoitteeseen josta se oli tullut. Viikonpäästä lähettivät minulle palsutusohjeet. Normaalista nettikaupasta tulevat palautusohjeet tuotteen mukana.
Nyt sitten joutuu taistelemaan ettei tarvitsisi maksaa.
 

Yhteistyössä