Dovuma

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Laskuttivat luottokorttiani kahdesti enkä ole edes saanut tilausvahvistusta. Nyt kukaan ei vastaa sähköposteihini kun olen yrittänyt ottaa heihin yhteyttä. Älkää tilatko. Huijjausta.

vierailija
Laskuttivat minua kahdesti tilauksen yhteydessä eivätkä suostu palauttamaan toista summaa. En saanut heiltä tilausvahvistusta, joten en voi edes seurata tilaustani onko se tulossa.

Tiedustelin tilausnumeroa sähköpostitse, mutta eivät lähetä minulle tilausvahvistusta jostain syystä. Aivan luokatonta. Älkää tilatko tästä puljusta.

Ystävälliset asiakaspalveluviestit eivät korvaa huonolaatuisia tuotteita tai asiakaskokemuksen järkyttävän huonoa laatua.

vierailija
Juu ei kyllä luottoa, peruin samana päivänä tilauksen, ei vastausta. Parin päivän sisällä tuli tilausvahvistus ja pahoittelut, että koronan vuoksi tilaukset kestävät tulla kauemmin eli en saanut vastausta siihen mitä olin sähköpostissa lähettänyt. Olen perunut tilaukseni niin suomeksi kuin englanniksi.

vierailija
Hei,
Tuotteen palautus omalla kustannuksella. Eivät vastaa kun pyydän ohjeita palautukseen eikä sivuilla lue muuta kuin että oltava heihin yhteyttä. Tuotteen palautetaan omalla kustanuksella Alankomaihin saakka. Tuotteen laatu oli ihan surkea eikä vastannut mulla tuotteen mainoksissa olevia kuvia. Älkää vaan hankkiko sieltä yhtään mitään.

vierailija
HUIJARIFIRMA!

2 kuukautta odotin tuotetta ja lopulta vastattiin:

"Olemme saaneet vastauksen toimituksesi tilaan kuljetuskumppaniltamme.

Valitettavasti pakettisi on kadonnut toimituksen aikana."

Yhteistyössä