Dovuma

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen odottanut lähetystä pitkään, ja epäilen jo, tuleeko koskaan perille. Olen käynyt heidän kanssaan kirjeenvaihtoa, pahoittelevat kovasti. Minulla on tracking tiedot, ja jotain tapahtuu, mutta missään ei mainita tarkemmin, missä lähetys on, abroad, facilicity, päivä ja kellonaika. Ei siis mikä lajittelukeskus yms.
Aloin epäilemään, onko sivusto laisinkaan aito.Tämä on ensimmäinen ketju,
jonka edes haulla nyt näin, yleensä on edes jotain.
Jos tämä ketju on vielä olemassa, niin päivitän viikon sisään miten kävi.
Rahallinen menetys ei ole suuri, mutta sen sijaan harmitus, jos tämä on huijausta. Katsotaan.
Ainakin lähettävät joka viikko mainoskirjeitä, mitään muuta en ole uskaltanut tilata.
 
vierailija
Olen odottanut lähetystä pitkään, ja epäilen jo, tuleeko koskaan perille. Olen käynyt heidän kanssaan kirjeenvaihtoa, pahoittelevat kovasti. Minulla on tracking tiedot, ja jotain tapahtuu, mutta missään ei mainita tarkemmin, missä lähetys on, abroad, facilicity, päivä ja kellonaika. Ei siis mikä lajittelukeskus yms.
Aloin epäilemään, onko sivusto laisinkaan aito.Tämä on ensimmäinen ketju,
jonka edes haulla nyt näin, yleensä on edes jotain.
Jos tämä ketju on vielä olemassa, niin päivitän viikon sisään miten kävi.
Rahallinen menetys ei ole suuri, mutta sen sijaan harmitus, jos tämä on huijausta. Katsotaan.
Ainakin lähettävät joka viikko mainoskirjeitä, mitään muuta en ole uskaltanut tilata.
Valitettavaati samat kokemukset Dovumasta. Heidän viivyttelyn ansiista—> Syyttivät minua viivyttelystä, vaikka toimitys viipyi ja lopulta vihjailivat minun rikkoneen heidän lähettämändä tuotteet.
Täyttä huijausta Dovuma. Kaunista lössytystä ka koreaa kieltä, mutta on pelkkää huijausta . Dovumasta ilmoitus basn Suomen Kuluttaja -ja Kilpailuvirastoon.
Harmillista, mutra totta.
 
vierailija
Laitoin tänne aiemmin, että epäilin, onko sivusto edes aito. No on kyllä, sain vihdoin tilaamani USB lampun. Laatu on kyllä siis niin huonoa, että ei todellakaan vastaa hintaa. En enää tilaa tuolta yhtään mitään. Se, että jotain on tehty Kiinassa, ei tarkoita automaattisesti huonoa, siellä tehdään paljon laadukkaitakin tuotteita, isoista ja kalliista merkeistä lukien. Tämä Retro mikrofonilamppu pöydälle NYT VAIN €34,95 , normi (muka) €70,00 :D, maksoin tuon kolmekymppiä, siitä puuttuu osa kuvassa olevista yksityiskohdista, ei ole yhtään samanlainen. Tästä voisi maksaa ehkö femman.
 
vierailija
Kenkätilaus piti tulla 5-15 päivässä. Kuukausi meni, että tuote saapui. Tuote oli kuitenkin hyvä, sellainen kuin luvattu. Ainostaan kommenttien perusteella otin vain yhden numeron isommat ja oli naftit. Olisi pitänyt ottaa parikin numeroa isommat. Onneksi sopivat hyvin kaverille 😅
 
vierailija
Kenkätilaus piti tulla 5-15 päivässä. Kuukausi meni, että tuote saapui. Tuote oli kuitenkin hyvä, sellainen kuin luvattu. Ainostaan kommenttien perusteella otin vain yhden numeron isommat ja oli naftit. Olisi pitänyt ottaa parikin numeroa isommat. Onneksi sopivat hyvin kaverille
Ja uskalsin tilata tästä firmasta, koska Klarna oli maksuvaihtoehtona.
 
vierailija
Olen odottanut lähetystä pitkään, ja epäilen jo, tuleeko koskaan perille. Olen käynyt heidän kanssaan kirjeenvaihtoa, pahoittelevat kovasti. Minulla on tracking tiedot, ja jotain tapahtuu, mutta missään ei mainita tarkemmin, missä lähetys on, abroad, facilicity, päivä ja kellonaika. Ei siis mikä lajittelukeskus yms.
Aloin epäilemään, onko sivusto laisinkaan aito.Tämä on ensimmäinen ketju,
jonka edes haulla nyt näin, yleensä on edes jotain.
Jos tämä ketju on vielä olemassa, niin päivitän viikon sisään miten kävi.
Rahallinen menetys ei ole suuri, mutta sen sijaan harmitus, jos tämä on huijausta. Katsotaan.
Ainakin lähettävät joka viikko mainoskirjeitä, mitään muuta en ole uskaltanut tilata.
Tilasin marraskuun alussa nuo toppakengät. En maksanut vaan tilasin laskulla. Eräpäivä on muistaakseni 24.12. Olen kysellyt kenkien perään ja sanonut etten maksa niitä ennenkuin saan ne ja ehdin kokeilla. Suomenkielellä vastaavat ja pahoittelevat. Sanovat kenkien tulevan ulkomailta. Nyt on 12.12. ootellaan nämä kaksi viikkoa. Aikaisemmin olen tilannut tavaraa Zalandolta ja Ellokselta ja Zalando toiminut tosi hyvin.
 
vierailija
Laitoin tänne aiemmin, että epäilin, onko sivusto edes aito. No on kyllä, sain vihdoin tilaamani USB lampun. Laatu on kyllä siis niin huonoa, että ei todellakaan vastaa hintaa. En enää tilaa tuolta yhtään mitään. Se, että jotain on tehty Kiinassa, ei tarkoita automaattisesti huonoa, siellä tehdään paljon laadukkaitakin tuotteita, isoista ja kalliista merkeistä lukien. Tämä Retro mikrofonilamppu pöydälle NYT VAIN €34,95 , normi (muka) €70,00 , maksoin tuon kolmekymppiä, siitä puuttuu osa kuvassa olevista yksityiskohdista, ei ole yhtään samanlainen. Tästä voisi maksaa ehkö femman.
 
vierailija
Laitoin tänne aiemmin, että epäilin, onko sivusto edes aito. No on kyllä, sain vihdoin tilaamani USB lampun. Laatu on kyllä siis niin huonoa, että ei todellakaan vastaa hintaa. En enää tilaa tuolta yhtään mitään. Se, että jotain on tehty Kiinassa, ei tarkoita automaattisesti huonoa, siellä tehdään paljon laadukkaitakin tuotteita, isoista ja kalliista merkeistä lukien. Tämä Retro mikrofonilamppu pöydälle NYT VAIN €34,95 , normi (muka) €70,00 , maksoin tuon kolmekymppiä, siitä puuttuu osa kuvassa olevista yksityiskohdista, ei ole yhtään samanlainen. Tästä voisi maksaa ehkö femman.
 
vierailija
Minä myös tilasin Mikrofoni "Robotti" lamput. Ihan täyttä sekundaa ja kyllä tuo 35 EUR on kuitenkin melko hinta pienestä lampusta ja itselle iso raha. Kyllä on tähän asti aina ollut tavara, mitä on pitänytkin olla, kun on muualta tilannut.

Mainoksen mukaan lamppu pitäisi olla moneen asentoon säädettävissä, pikku kitara irrotettavissa, tuossa hitsattu kiinni kitaran läpyskä, kun piti olla minikitara. Ja kosketuksella säädettävä lampun voimakkuus. No, ei pysty säätämään valoa.
Tuo juuri ja juuri pysyy pystyssä, kun kenollaan seisoo ja jalka osa heiluu irti keskiosasta. Ja metallia on muut osat, mutta onkin muovia tuo lamppu osa.

Toinen paketti edelleen jossain, tuossa vain 7 pv palautusaika ja en ollut huomannut tuota, että itse pitää palautus maksaa. Onneksi tilasin Klarnalla, sinne laitan palautetta enkä kyllä suostu maksamaan.
Tuota lamppua on esim. Etsyn kautta saatavilla kalliimmalla ja tyytyväisiä asiakkaat olleet.

Ja posti koodi on ihan outo nro, paketissa oli ihan erilainen koodi, kun perille tuli. Eli ei mitenkään pysty seuraamaan, missä paketti on.

On tosi törkeää, että kehtaa Hollantilainen firma noin toimia. Ja yleensäkin, kun ilmastojuttuihin vetoamalla on hinnat nostettu pilviin. Niin miksi tuollainen sekundan tuottaminen ja huijaaminen sitten sallitaan? Ei todellakaan kannata tilata tuolta yhtään mitään!
 
vierailija
Tilasin marraskuun alussa nuo toppakengät. En maksanut vaan tilasin laskulla. Eräpäivä on muistaakseni 24.12. Olen kysellyt kenkien perään ja sanonut etten maksa niitä ennenkuin saan ne ja ehdin kokeilla. Suomenkielellä vastaavat ja pahoittelevat. Sanovat kenkien tulevan ulkomailta. Nyt on 12.12. ootellaan nämä kaksi viikkoa. Aikaisemmin olen tilannut tavaraa Zalandolta ja Ellokselta ja Zalando toiminut tosi hyvin.
Hei, jatkan tähän omaan viestiin. Nyt tuli kengät. Pienet on vaikka otin numeroa suuremmat. Mitään papereita ei pussi sisältänyt. Kengät oli läpinäkyvässä muovipussissa. Katselin palautusosoitteita niin Alsnkomaahan pitäisi laittaa. Laitoin nyt viestiä firmaan katsotaan mitä vastaavat. Kengät päällepäin ihan siistit mutta lesti ei ehkä ihan hyvä. Ja pohja pitäisi testata lumella, onko pitävä kuten mainostetaan.
 
vierailija
Tuli tilattua vaimolle hupparipeitto lahjaksi. Toimitusajaksi luvattiin 5-15 päivää, eipä alkanut kuulua mitään tilauksesta joten laitoin pariinkiin otteeseen spostia sinne. Vastasivat että toimitusaika yleensä noin 3 viikkoa. Lopulta tuote tuli yli kuukauden odottelun jälkeen.
 

Yhteistyössä