V vanhanaikainen Vieras 30.12.2008 #1 ootteko saanu Donna-testillä ovista pongattuun? Itse en ole löytänyt muutaman kuukauden aikana yhtään ainoata "saniaisviivaa" linssistä....liekö vika minussa vai testissä...
ootteko saanu Donna-testillä ovista pongattuun? Itse en ole löytänyt muutaman kuukauden aikana yhtään ainoata "saniaisviivaa" linssistä....liekö vika minussa vai testissä...