Donna sylkitesti

  • Viestiketjun aloittaja HKK
  • Ensimmäinen viesti
Hankin tuon Donna testin ja tänään oon ekaa kertaa testaillu. Tuon optimaalisen sylkimäärän löytö näyttää vaativan hieman harjoittelua. Välillä tulee selvä tulos, että ovis lähellä ja välillä taas ei mitään... Eiköhän se tästä harjottelulla kuitenkin ala onnistumaan.
 
Hankin Donnan ja täytyy sanoa, että en ole vielä oikein sinut sen kanssa... Mietin, että kuinka paljon sitä sylkeä pitää olla, miten kauan kuivua? Pitäisikö kuvioiden olla tummia vai ovatko ne vaaleita? jne. Tässä vaiheessa tuntuu hankalammalta kuin tikut. Minkäslaisia kokemuksia muilla on?
 
...myös sitä, että ohjeessa neuvotaan laittamaan mikroskoopin linssi saman tien paikoilleen, kun siihen on syljetty... Eikös nyt loogisestikin ajateltuna se olisi paras laittaa paikoilleen vasta, kun sylki on kuivahtanut... Eikös se sen putken sisällä kuivu iäisyyden...
 
Laitoin syljen ohjeiden mukaan mikroskoopin linssille ja annoin sitten olla putkilossa melko pitkään (unohdin ainakin tunniksi) ja kas kummaa -- siellähän näkyy selkeää kuviota aivan kuten ohjeistuskuvioissa on. Olen aikaisemmin ollut vain liian kärsimätön.
 
ekaa donna -kiertoa mennään :D helppokäyttöinen laite ja meillä mieskin tiirailee tuloksia!
teen testin aina aamulla kun ylös nousen. jännityksellä odotan muutosvaiheen näkymistä ja itse ovista! -ai niin, itse laitan näytteen suoraan linssille kielellä kastaen, en sormen kautta (saa sopivan määrän ja miust helpompi)
 

Yhteistyössä