Donaferty premiumia kaupan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei,

kiinnostaisiko ketään ostaa Donaferty premiumeja? Hommasin näitä useamman paketin, mutten uskallakaan syödä koska minulla ei ole monirakkulaiset munasarjat. 2 täyttä pakettia ja kymmenisen pussia päälle, parasta ennen 11/21.
 
  • Tykkää
Reactions: Karhurouvanen
vierailija
Hei,

kiinnostaisiko ketään ostaa Donaferty premiumeja? Hommasin näitä useamman paketin, mutten uskallakaan syödä koska minulla ei ole monirakkulaiset munasarjat. 2 täyttä pakettia ja kymmenisen pussia päälle, parasta ennen 11/21.
Kyllä niitä voi muutkin syödä. Parantaa solujen laatua ym.

Ei sillä ole mitään tekemistä monirakkulaisten munasarjojen kanssa.
 
vierailija
Kyllä niitä voi muutkin syödä. Parantaa solujen laatua ym.

Ei sillä ole mitään tekemistä monirakkulaisten munasarjojen kanssa.
Tutkimustuloksia ei kauheasti ole muista kuin PCOS-naisista. Yhden olen vain löytänyt, jossa munasolujen määrä väheni ja alkaneiden raskauksien määrään ei ollut vaikutusta. Mieluummin olen siis ilman. :) Toki ilman raskauden yritystä voisi olla hyötyä esim. insuliinitasapainoon ja painon pudotukseen, mutta itse en enää näitä halua syödä.
 
vierailija
Hei,

kiinnostaisiko ketään ostaa Donaferty premiumeja? Hommasin näitä useamman paketin, mutten uskallakaan syödä koska minulla ei ole monirakkulaiset munasarjat. 2 täyttä pakettia ja kymmenisen pussia päälle, parasta ennen 11/21.
Oon minäkin niitä syönyt ihan omin päin, lisäravinnehan se on. Ei ole monirakkulaiset munasarjat, mutta olen jo 37. Tulinkin raskaaksi, mut toki moni muukin asia vaikuttaa.
 
Hei,

kiinnostaisiko ketään ostaa Donaferty premiumeja? Hommasin näitä useamman paketin, mutten uskallakaan syödä koska minulla ei ole monirakkulaiset munasarjat. 2 täyttä pakettia ja kymmenisen pussia päälle, parasta ennen 11/21.

Minä söin Donafertyjä ennen aiempaa raskauttani ja aloin odottaa kromosomeiltaan terveitä kolmosia. Heistä syntyi lopulta kaksi tervettä lasta, vaikka ikää oli jo 41 vuotta. Moni muukin asia vaikutti siihen, kuten eletyt vuodet ja elintavat, mutta uskon, että vitamiinilisä paransi munasolujen laatua. Minulla ei ollut monirakkulaisia munasarjoja vaan pikemminkin hiipumassa olevat munasarjat.
 
vierailija
Eikös Donaferty ole vain jotain maitoproteiineja ja B-vitamiinia? Ei se ihme aine ole, mutta aikoinaan luin paljon ulkomaisia lähteitä, joissa annettiin suosituksia ikääntyville munasarjoille ja tuo valmiste mm mainittiin. Lisäksi otin muitakin lisäravinteita n 6 kk ajan. Tulin raskaaksi lopulta, nyt rv 30 ja ikää 36. Uskon tuon valmisteen parantaneen solujen ja limakalvon laatua, muissa elintavoissa en juuri petrannut kun suht terveellisesti elän, syön ja nukun. Muistaakseni omegat, L-arginiini ja ubikinoni myös mainittiin, sekä just rauta, Foolihappo ja D-vitamiini. E-vitamiinia söin myös.
 

Yhteistyössä