dokumentti tänään josef fritzl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Ainoo mitä vois kattoo on se et miten sai sen oven piilotetuu niin hyvin et ei kukaan o sitä koskaan nähny, mut en tiiä viittiikö siks kattoo.

Iltalehdessä oli siitä, oli jonkun hyllyn takana se ovi ja lukko oli jotenkin erikoinen. :|

Minä haluaisin tietää mitä tälläisten lapsiin sekaantujien päässä liikkuu.
Mitä heille on tapahtunut ja missä vaiheessa heidän kehitys on vinoutunut näin pahasti.
Itse käyn parhaillaan oikeudenkäyntiä tyttäreni hyväksikäyttäjää vastaan.
Hyväksikäyttäjän sisaruksilla ei ole minkäänlaista taipumusta hyväksikäyttöön.Miksi yksi sisaruksista on näin kieroon kasvanut

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Ainoo mitä vois kattoo on se et miten sai sen oven piilotetuu niin hyvin et ei kukaan o sitä koskaan nähny, mut en tiiä viittiikö siks kattoo.

Iltalehdessä oli siitä, oli jonkun hyllyn takana se ovi ja lukko oli jotenkin erikoinen. :|

Luulis silti et 24 vuoden aikana tarvis joskus hyllyllekin jotain viedä, sitä siirtää et saa siivottua tms. No helppohan se on jälkikäteen sanoo

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä heille on tapahtunut ja missä vaiheessa heidän kehitys on vinoutunut näin pahasti.
Hyväksikäyttäjän sisaruksilla ei ole minkäänlaista taipumusta hyväksikäyttöön.Miksi yksi sisaruksista on näin kieroon kasvanut

Eikös häntäkin ollut äiti pahoinpidellyt lapsuuden. Eihän sellasista voi normaaleja kasvaakaan, vaikka eihän se tietenkään oikeuta tekeen pahaa muille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

anteeksi utelu, mutta saako kysyä minkä ikäinen tyttösi oli tapahtumahetkellä ja oliko tekijä tuttu? kun olen itse miettinyt että onko mulle tapahtunut lapsena jotain mitä en muista, ja olen miettinyt pääni puhki että kuka se olisi voinut olla ja missä tilanteessa.

miten asia tuli teillä ilmi, muuttuiko lapsen käytös tms? ymmärrän jos et halua vastata, mutta en osaa jotenkin puhua tästä äitini kanssa ja silti asia kovasti mietityttää.

kovasti voimia teille!

Yhteistyössä