Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ainoo mitä vois kattoo on se et miten sai sen oven piilotetuu niin hyvin et ei kukaan o sitä koskaan nähny, mut en tiiä viittiikö siks kattoo.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ainoo mitä vois kattoo on se et miten sai sen oven piilotetuu niin hyvin et ei kukaan o sitä koskaan nähny, mut en tiiä viittiikö siks kattoo.
Iltalehdessä oli siitä, oli jonkun hyllyn takana se ovi ja lukko oli jotenkin erikoinen. :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä haluaisin tietää mitä tälläisten lapsiin sekaantujien päässä liikkuu.
Mitä heille on tapahtunut ja missä vaiheessa heidän kehitys on vinoutunut näin pahasti.
Itse käyn parhaillaan oikeudenkäyntiä tyttäreni hyväksikäyttäjää vastaan.
Hyväksikäyttäjän sisaruksilla ei ole minkäänlaista taipumusta hyväksikäyttöön.Miksi yksi sisaruksista on näin kieroon kasvanut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä haluaisin tietää mitä tälläisten lapsiin sekaantujien päässä liikkuu.
Mitä heille on tapahtunut ja missä vaiheessa heidän kehitys on vinoutunut näin pahasti.
Itse käyn parhaillaan oikeudenkäyntiä tyttäreni hyväksikäyttäjää vastaan.
Hyväksikäyttäjän sisaruksilla ei ole minkäänlaista taipumusta hyväksikäyttöön.Miksi yksi sisaruksista on näin kieroon kasvanut
Alkuperäinen kirjoittaja mila:tää on varmaanki er dokari kuin se joka tuli joskus joulun aikoihin?