dna testistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmalin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mimmalin

Jäsen
14.07.2008
47
0
6

Sattuuko kukaan tietämään että kauankoi menee että "pakottavat" testiin jos ukko ei oo käyny näytettä jättämässä? Nyt on 2kk ku ollaan tytön kans käyty jättämässä dna näyte, ex:hän ei ilman sitä alkanu todistaan lastansa. Ja kun ei mitään ole vieläkään kuulunut että mietin jos se sankari ei oo sitten sinne mennykkään (ei olis hänet tuntien mikään ihme). Olis kiva saada joskus tämäkin asia selväksi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
miks sä haluat että se tunnustaa lapsen jos se on sille noin vaikeeta

Eikö teoista tarvitsekaan kantaa vastuuta?

jos äijää ei oikeesti kiinnosta eikä se halua niin luulis että nainen on tyytyväinen lapsen kanssa kahden. Ei tuu sitten 10v päästä niitä herätyksiä että mullahan on lapsi ja sekaantuu elämään 3kk jonka jälkeen häviää taas

Kyllä mä sitä pitkään mietinkin että kummin teen, ja oli mielessä että ei tunnustettas. Vaan tämä lapsi ei oo ollu mikään mun oma pieni päähänpistoni, ja siksi haluan että lapsella on oikeus periä isänsä ja että tämä niljake edes maksaa sen pienen pienen elatusmaksun hänestä. Eikä oo ollu kiva sekään että tää on kaikille selitelly että ei oo hänen lapsi ja kaikki ihmiset sitten tuolla juoruilee ja kyttäilee että "kenenköhän tuokin kakara sitten on" vaikka asiassa ei ole ollut missään vaiheessa epäselvää, ei minulle eikä ole lapsen isällekkään. Että hän käyköön testeissä ja sittenpähän siitä pääsee kerta ei hänen ole :D

Yhteistyössä