Otin messuilta mökkille oman mokkulan koekäyttöön; jonka piti alkaa toimia samana päivänä. Nyt kolmen viikon jälkeen mokkula ei toimi vieläkään. Asiakaspalveluun olen soittanut n. 15 kertaa asian selvittämiseksi.
Sieltä "asiakaspalvelusta" sitä sitten kuuleekin kaikenlaisia tarinoita.
Välillä on tekninen vika juuri tuossa mokkulassa, että alkaa aivan just toimimaan, Muutaman kerran on kuulemma ollut joku IMEI koodi väärin. Joissain puheluissa minulta kysyttiin että onkohan minulla ollut maksuhäiriöitä, ettei se aukea. Välillä sanottiin , että liittymän avaaja on tehnyt virheen näpytellessään liittymää auki. Kyllä siellä tarinoita riittää. Olen ottanut asian jo siltä kantilta, että minkähän lainen tarina sieltä tälläkertaa tulee.
Ne asiakaspalvelun ihmiset on aivan kädettömiä hoitamaan asioita, ne lupaa soitella takaisin ja laittaa tekstiviestiä ja sähköpostia. Kertaakaan sieltä ei ole kukaan ottanut yhteyttä minun. Ne selittää siellä aivan ummet ja lammet. Netin kautta olen laittanut yhteyden ottopyyntöjä mihin ei vastata.
Niillä on hieno systeemi kun soittaa asiakaspalveluun, jossa kysytään haluatko, että puhelun jälkeen otan osaa asiakaspalvely kyselyyn. Puhelun jälkeen joku automaatti soittaa takaisin ja kun vastaan aina kaikkiin arvosanalla 1, niin lopuksi se kone sanoo, että olet tyytymätön palveluumme haluatko, että otamme teihin yhteyttä. Vaikka olen lähes jokakerta laittanut että haluan yhteyden oton, niin kolmen viikon aikana kukaan ei ole soittanut takaisin. Näppärä tuollainen asiakaspalvelu systeemi, johon kukaan ei tee mitään siellä dnassa.
Nyt minun kyllä kannattaa kanssa palauttaa se mokkula takaisin sinne liikkeeseen, ettei kohta ala tulla laskuja liittymän käytöstä, mikä ei edes toimi. Ensin ajattelin, että testailen kuinkahan kauan menee ennen kuin se alkaa toimia. Mutta aikaisempien kirjoitusten perusteella kannattaa häipyä DNA kuvoista mahdollisimman pikaisesti tai minulla on oikeasti maksuhäiriöitä.
Eilen hain Saunalahden mokkulan, jolla nyt olen jo netissä. eikä ollut maksuhäiriöitä, eikä teknisiä vikoja.
Kyllä kannattaa harkita DNA:n liittymistä.
Yksi positiivinen asia on, että sinne asiakaspalveluun pääsee yllättävän nopeasti. Muuten ei voi kuin nauraa koko firmalle.