DNA-kytkystä kysymys??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kukaan tilannut netistä DNA-kytkyä? Mä tilasin jo parisen viikkoa sitten enkä ole vieläkään saanut liittymää enkä puhelinta :(
Meneekö tässä kauankin?

tilasin ite alkuvuodesta ja meni siinä aikas kauan. Tosin nyt on ongelmana tosi huono kuuluvuus, edellisen operaattorin liittymä ei pätkinyt todellakaan niin paljoa kuin tämä. joudun juoksentelemaan pitkin pihoja, että kuuluu. kaupungissa ei ole tätä ongelmaa, mutta täällä landella on. huoh...tykkään vaan muuten dna:n toiminnasta (as.palvelu ym) niin en haluais vaihtaa.

Katso heidän nettisivuiltaan. Esim. Saunalahdellakin on toimitusvaikeuksia erään kytkyn kanssa, koska siitä tuli niin suosittu, ettei valmistaja ehdi toimittaa luureja yhtä paljon kuin mitä niitä menisi.

Alkuperäinen kirjoittaja möö:
Ei kannata DNA:ta hankkia. Ihan hanurista. Soneralta sai kytkyn 2 päivässä. Keskiviikkona tilasin ja perjantaina hain postista.

Soneraa en kyllä menisi suosittelemaan.. Hinnat ovat ihan pilvissä. Sitäpaitsi Sonera tähtää lähinnä yritysmarkkinoille, TeleFinland sitten kuluttajakauppaan.

Alkuperäinen kirjoittaja möö:
Ei kannata DNA:ta hankkia. Ihan hanurista. Soneralta sai kytkyn 2 päivässä. Keskiviikkona tilasin ja perjantaina hain postista.

No mun miehellä on DNA niin siks otin sen. Saan puhelut hieman halvemmalla ilman jäätävän hintaista kaikkia liittymiä kattavaa puhepakettia...

Minä tilasin DNA:n kytkypuhelimen (sen halvimman mahdollisen) kesäkuun alussa, ja muistaaseni vajaa pari viikkoa meni toimituksessa. Olen ollut DNA:han tyytyväinen, se kuuluu täällä hyvin. Edellinenkin puhelimeni oli sieltä kytkyllä hankittu ja sen sopimus meni viime syksynä umpeen. Nyt alkoi puhelin reistailla, joten päätin tilata samaa kautta uuden.

Yhteistyössä