Disney d- tipat??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja allu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

allu

Vieras
Vuoden vanha tyttönen...ennen oli käytössä Jekovit, mutta nyt kävin apteekissa, kun olen kuullut, että se d3 ois jotenkin parempi juttu vai miten se meni? farmaseutti ei osannut sanoa mihinkään mitään joten mukaan lähti disneyn d tipat joissa ei ollut ainakaan lisäaineita.
Onko ne nyt sitten parempia kuin Jekovit? Auttakaa tyhmää!

d3 (minusun esim. ) imeytyy paremmin kuin d2. mutta d2 imeytyy myös. disenytipat ovat ihan normitippoja, ei lisäaineita tai säilöntäaineita (kuinka kauan säilyy avattuna?). jekovit on vesipohjainen, alkoholipohjainen se ei tosiaankaan ole! etanolia on sälilöntäaineena pelkästään.

Näin mäki olen ymmärtänyt että ne d3 vitamiinit ois parempi. Meille apteekista suosittelivat jotain tapletteja (oisko ollu devisol?) niissä oli toi d3. Ja lasten iät on meillä 1v1kk ja 2v. Hyvin on pienempikin tapletin syönyt =)

ei meillä oo mitään mahavaivoja vaan siis kyse oli siitä, että jekovitissä on vissiin d2 vitamiinia joka on jotenkin huonompaa kuin se d3 mitä on noissa disney merkkisissä tipoissa?Eikö täälä oo ketään paikalla joka tietäs ees mistä puhun!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei meillä oo mitään mahavaivoja vaan siis kyse oli siitä, että jekovitissä on vissiin d2 vitamiinia joka on jotenkin huonompaa kuin se d3 mitä on noissa disney merkkisissä tipoissa?Eikö täälä oo ketään paikalla joka tietäs ees mistä puhun!

Tietää todellakin :)
Oikein olet lukenut ja parempi on syöttää just noita kolmosia!

Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
d3 (minusun esim. ) imeytyy paremmin kuin d2. mutta d2 imeytyy myös. disenytipat ovat ihan normitippoja, ei lisäaineita tai säilöntäaineita (kuinka kauan säilyy avattuna?). jekovit on vesipohjainen, alkoholipohjainen se ei tosiaankaan ole! etanolia on sälilöntäaineena pelkästään.

Jääkaapissa 3kk avattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
disney???:D
no mut siis jekovit on alkoholipohjainen ja d-vitol öljypohjainen.. d-vitol auttaa enemmän masuvaivaa!

Siis kyllä tuo öljypohjainen ennemminkin voi herkälle aiheuttaa masuvaivaa kuin auttaa.... Jekovit on vesipohjainen ja siksi aiheuttaa vähempi masuvaivaa.

Meillä on noita tippoja. Hyvää olen niistä lukenut, meilläkin oli ennen käytössä Jekovit, sopivat yhtä hyvin. Ostettiin Prismasta, taitavat olla siellä hiukan halvempia v

Meillä on noita tippoja. Hyvää olen niistä lukenut, meilläkin oli ennen käytössä Jekovit, sopivat yhtä hyvin. Ostettiin Prismasta, taitavat olla siellä hiukan halvempia v

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

d3 vitamiini imeytyy paremmin kuin d2 vitamiini.

Yhteistyössä