Yes. I´ve got that trevelling bone...
Joo. Ei mitään "In Treatment"-jaksoja nyt tähän, vaikka voisihan sellainen olla mukvaa tällä tapaa etäkonsultaationakin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22843879:Ei tämä mihinkään alas painu, nostan.
Buddy, kiva lukea sinun rönsyileviä postauksiasi, aina ei kyllä jaksa aloittaa mitään psykoanalyyttista istuntoa sori.
Ja mitä pelkäämiisi huoralla kävelyn riskeihin tulee, niin tee kuten eräs mun entinen työkaveri joka sanoi käyttävänsä vain puhtaita naisia ...
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22895260:Whitesnake - Here I Go Again
YouTube - Whitesnake - Here I Go Again
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22895466:En oikeasti oikein tykkää Whitesnakesta... joten ei niiltä enempää.
Sensijaan tämä!
Van Halen - Runnin' with the devil
YouTube - Van Halen- Runnin' with the devil
Bon Scott!Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22895513:Ja eikun paranee...tästä ei kyllä enää paljon voi parantua
AC/DC - Highway to Hell
YouTube - AC/DC - Highway To Hell (with Bon Scott)
Paljon mahdollista että noin 20 sivua sitten olen tämän jo laittanut mutta en jaksa tarkistaa...Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22895557:AC/DC - If You Want Blood (You've Got It)
YouTube - AC/DC - If You Want Blood (You've Got It)
Upea video! Biisi tietenkin myös itsestäänselvästi.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22895617:AC/DC - High Voltage
YouTube - AC/DC - High Voltage
Skotti Scott soittaa säkkipilliä!!!Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22895702:AC/DC - It's A Long Way To The Top If Ya Wanna Rock And Roll
YouTube - AC/DC - Its A Long Way To The Top If Ya Wanna Rock And Roll
+ "... ja sitä nyt kysyin koska murteesi on hiukan vaikeaselkoista minulle."Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740470:Jaaha, no aina kannattaa puhua mahdollisimman SELKEÄSTI ja SUORAAN. Minä ymmärsin ihan kaiken täysin toisin kuin oli tarkoitettu.
Näistä poitsuista ei usko että ne olisivat OIKEASTI vaarallisiaAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22895955:Whitesnake on jotenkin turhan kliinistä minun makuuni. Kaikki on tavallaan ok mutta ei kuitenkaan. Toki sitä jonkinverran muistan kuunnelleeni jo silloin kun sinä vielä potkiskelit potkuhousuissasi ja jyystit purulelua kuolavaahto leukaa pitkin valuen.
Tässä esimerkki, kaikki ulkoisesti kunnossa mutta parasta on silti kitaran nuolenta ja itse kieli.
Whitesnake - Give Me All Your Love
YouTube - Whitesnake - Give Me All Your Love
No joo joo, vanha vitsi se on tämäkin mutta aina yhtä HAUSKA!!Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22896314:Foo Fighters - Learn To Fly
YouTube - Foo Fighters - Learn To Fly