<<< DISKO disko JOULUN DISKO >>>

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
Noku tuossa edellisen videon lopussa oli jotain naputtelua niin se kai viittasi seuraavaan biisiin...

Leevi etc - Vasara ja Nauloja
http://www.youtube.com/watch?v=zoKDCoUr0qo

Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22803380:
Randomi, en tiedä muistatko mutta olen kai täälläkin kertonut että suorastaan RAKASTAN Mike Monroeta, Ismo Alankoa, DAVE MUSTAINEa... :D

Ja Stevie Ray Vaughankin on jo nuoresta tytöstä lähtien ollut hyvin kuunneltu toimestani mutta kun ei tässä ehdi reagoida kaikkeen! Kun YouTubeen sukeltaa niin siitä homma tempautuu "sivuraiteille" kun siellä sivussa on niin paljon kiinnostavaa!! Lopulta ei muista että mitä sitä aikoi kuunnella....
Noinhan siinä juuri käy. Ja tosiaan linkit ovat siinä mielessä parempia, että siitä aukeaa uuteen ikkunaan, ja sitä kautta sitten taas ihan uusiin maisemiin, kuten sanoit.

Stevie Ray Vaughanin version kappaleesta Litle Wing (ml. Clapton, Hendrix) varmasti jo tunnetkin, ja varmaan uskot senkin, että Stevien versio miellyttää minua, mutta yhtä varmasti käsität miksi tämä seuraavakin versio viehättää aivan erityisesti. Ainakin kolme kertaa parempi!

[video=youtube;M5rVgxmekeM]http://www.youtube.com/watch?v=M5rVgxmekeM[/video]

äiti 44 v
Ei ei Buddy. Todellinen musiikkimies ei sekoittaisi naisia ja musiikkia tuollaiseksi mössöksi kuten sinä teet!

Katsos, tärkeintä on MUSIIKKI ITSE!

Ei se että Dave on niin haluttava! Ihanat silmät, ilkikurinen hymy, kutsuvat huulet, jumalaiset hiukset, miehekkäät kädet, seksikäs vartalo, tiukka peppu...
Kaikki tämä ei viime kädessä merkitse mitään, vain Daven MUSIIKKI merkitsee!

Sä et varmaan Buddy voi KÄSITTÄÄ, kuinka kokonaisvaltaisesti minä nautin Daven MUSIIKISTA!? Hänen kitarasooloistaan, musiikillisesta lahjakkuudestaan kaikkinensa. Se ikään kuin sykkii ja lämmittää sisälläni, hänen musiikkinsa!

Megadeth - Tornado Of Souls
http://www.youtube.com/watch?v=hpAFYNhzv4w&feature=fvw

.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22806883:
Ei ei Buddy. Todellinen musiikkimies ei sekoittaisi naisia ja musiikkia tuollaiseksi mössöksi kuten sinä teet!

Katsos, tärkeintä on MUSIIKKI ITSE!

Ei se että Dave on niin haluttava! Ihanat silmät, ilkikurinen hymy, kutsuvat huulet, jumalaiset hiukset, miehekkäät kädet, seksikäs vartalo, tiukka peppu...
Kaikki tämä ei viime kädessä merkitse mitään, vain Daven MUSIIKKI merkitsee!

Sä et varmaan Buddy voi KÄSITTÄÄ, kuinka kokonaisvaltaisesti minä nautin Daven MUSIIKISTA!? Hänen kitarasooloistaan, musiikillisesta lahjakkuudestaan kaikkinensa. Se ikään kuin sykkii ja lämmittää sisälläni, hänen musiikkinsa!

Megadeth - Tornado Of Souls
YouTube - Megadeth - Tornado of Souls live Buenos Aires
.

Randomi Buddy
No voihan Rattlehead. Vic happens. Nyt siis sinäkin menit sekaisin?!
Siis nyt en kyllä saa yhtään kiinni mitä nyt oikein itse mössötät!

Jotenkin siis haluat haastaa tai koetella minun musiikkimiehisyyttäni. Sopiihan tuokin.

Minä olen mikä olen. Minkäs minä sille mahdan jos naiset menevät sekaisin. Mutta se pätee musiikkiinkin, että Bisnes is bisnes ja Moses is Moses.

Nuo ulkomuusiikilliset jutut siis nyt vedit tähän ihan omasta stetsonistasi, turha minua on vetää niihin, tai niillä yrittää argumentoida minun musikaalisuuttani vastaan. Pienoinen puistatus vain kävi kun viestisi luin. Huh, huh, täytyypä purkaa se tässä heti pois.

No okei, otetaan nyt sitten tuo video ja Dave Mustaine. Äijä komppasi kyllä tosi tiukasti ja pystyy soittaa nopeasti ja hitaasti, myönnetään. Ja pystyy ''laulamaan'' ja soittamaan kitaralla monimutkaisia riffejä samaan aikaan. Ihan hyvin munkin mielestä.

Ja olihan tossa videossa katseltavaakin. Backlinea mm. tarkastelin ja rumpuräkkien detaljit tuli huomioitua, tietysti, ja toki tuli mieittyä millä systeemeillä tuolla lavalla skebat mahdettiin vetää.
Yleisesti levyillä Daven leadit on ilmeisesti soitettu Rocktronin Vendetta nupilla, ja Plexi-Marsulla. Livetilanteissa Prophesy + Marsu yhdistelmä taitaa olla käytössä. Tietty oma mielenkiintonsa olisi nähdä Daven raideri, miten tarkkaan kaveri yeensä speksaa, mutta sitähän meillä nyt ei ole.

Glen Droverin soitto myös upposi lähes kympillä. Dave on kyllä jo antanut sillekin fudut, ja koko bändi hajoaa varmaan silloin kun Mustaine antaa vahingossa kenkää itselleenkin.

Basisti soitteli plektralla, mitä minä en tykkäisi tehdä. Kyllä kunnon botne edellyttää aitoa sormikosketusta, ihan paljain käsin kieleeen on saatava tuntuma. Se on vivahteikkaan bassolinjan a ja o. Pelkkä hevijöötin pukkaaminen tuolla tavalla plastiikkisesti ei ole mun juttuja ollenkaan.

Me nyt tosiaan tarkastellaan tässä nyt samaa asiaa viisiin ihan vastakaisista asemista, mutta niinhän se antoisinta onkin ja pitääkin olla. Eläköön tervehenkinen ja vaikka reipaskin konfrontaatio aina toisinaan, ja se pieni- tai suuri- ero.

Onhan musikaalisuus iso asia ja voimavarakin ihmiselle. Puhun mieleläni kyllä kanssasi ihan vain musiikista ja musikaalisuudestakin, jos vain haluat. Tuossa viestissäsikin oli niin monta monessa,ja sellaista lataustakin, että ei sitä näin yhdessä postauksessa mitenkään pysty tyhjentävästi purkamaan.

Musiikki itse on se juju - tottakai. Mutta meillä on tässä nyt jotenkin vastakkainen katsantokanta kokonaan, ts minulla etenkin on musiikkiin juurikin TULOKULMA. Musiikki vetää - siihen haluaa päästä SISÄÄN. Mutta etenkin sinä pitää olla sävyjä, äänenvärejä, vivahteita, värähtelyä.

Tuutko tänne juttelemaa lisää, vai pysytäänkö tässä?

Epäiletkö mua?

Ja se biisilinkki:

Almost honest -- Megadeth
http://www.youtube.com/watch?v=noD2n4Rls_Y

Randomi Buddy
No voihan Rattlehead. Vic happens.
Ja se biisilinkki:

Almost honest -- Megadeth
YouTube - Megadeth - Almost Honest

Jahdattava ajatus tässä nyt siis on vähän samansuuntainen kuin Pop/Rock -muusikin suuren vuosikymmenen sanonta "Tee musiikkia - älä sodi" / "Make Music - Not war" - vaimitensenytolijameniköjo - en tiedä, kun en silloin hippiaikaan vielä ollut rivissä, mutta isot pojat ovat kertoneet.

Randomi Buddy
Ellei tästä muuta kuuntele, niin suunnilleen kohdassa 1´35 alkaa makoisa soolo. Juuri minun makuuni.

"The stage has been set for the play"

Be here to love me - Norah Jones

[video=youtube;vtvTcUXdmEY]http://www.youtube.com/watch?v=vtvTcUXdmEY[/video]

Randomi Buddy
Tuon viestisi kautta nyt tunkee niin paljon kaikenlaisia elementtejä tähän keskusteluun (kaveredein subbari-arseenaalissakin kun on arvatenkin aika pitkäiskuiset elementit, ja kun latinojonkin luonne noin yleisesti tunnetaan, ja kun siis tuollaisella Buonos Airesilla nyt yrität vakuuttaa, niin itse voin nyt tähän vain sanoa, ja osaltani yrittää vakuuttaa, että Komeampia, ja ainakin minua vakuuttavampia llmoja piteli Tampereella 2007 Sauna Open Air:ssa, ja päättää ainakin tämän lauseeni tähän.

Et kai vain kuuntele Tomppaa ja?

Tom Araya (Slayer)

Yhteistyössä