.
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22784083:
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22784083:
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22784148:Kuten kommentissa sanotaan: Paras bändi, paras laulu (no ne on melkein kaikki näillä hepuilla parhaita), parhaat hiukset....
Megadeth - Hangar 18
YouTube - Megadeth - Hangar 18 (Live 1992)
Tälläinen musa jos mikä rentouttaa ja antaa hyvät unet! Tätä kun kuuntelee niin kaikenlaiset patoutumat irrottavat otteensaAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22784181:Megadeth - Angry Again
YouTube - Megadeth - Angry Again
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22784212:No ota sinä Lemmy, minä karkaan Daven kanssa...
Megadeth - A Tout Le Monde
YouTube - Megadeth A Tout Le Monde
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22784269:Megadeth - Train of Consequences
YouTube - Megadeth - Train of Consequences
Käy. Mä en ole vaan vielä päättänyt, että otanko Lemmyn vaiko Mike Nessin. Mähän siis saisin kumman vaan. Ne saletisti lankeis noihin mun I'm too sexy-biisin venyttelysarjoihin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22784212:No ota sinä Lemmy, minä karkaan Daven kanssa...
Meillä taas on Daven kanssa hyvin paljon yhteistä nimenomaan HENKISELLÄ tasolla (hulluja kumpikin suom. huom.)Käy. Mä en ole vaan vielä päättänyt, että otanko Lemmyn vaiko Mike Nessin. Mähän siis saisin kumman vaan. Ne saletisti lankeis noihin mun I'm too sexy-biisin venyttelysarjoihin.
Ei sen asian kanssa voisikaan elää. Mä olin ajatellut vähän vaihdella noita mun miehiä keskenään vähän sen mukaan, että kumpi miellyttää milloinkin enemmän. Kätevää.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22784302:Meillä taas on Daven kanssa hyvin paljon yhteistä nimenomaan HENKISELLÄ tasolla (hulluja kumpikin suom. huom.)
Olis se hirveetä jos sitten jonkun ajan kuluttua huomaisi että Dave on alkanut kyllästyttää Miten sen asian kanssa voisi elää?
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22784335:Mä olin viime kesänä viimeksi noin 10 metrin päässä Davesta!!!!! Hengitimme ehkä samaa ilmaa?
Megadeth - Trust
YouTube - Megadeth - Trust
Ellefsonkin on Dave, sekin on ihan kelpo kaveri jonka kanssa voisi ihan hyvin karata. Kun sullakin oli kerta kaksi vaihtoehtoa... ykkönen on kylläkin aina Mustainen Dave mulle.
Minä ajattelin että Metallicasta voisin ajatella... no oikeastaan en voisi ajatella ketään. Mun on pakko onnistua Davejen kanssa!!!!!Ei sen asian kanssa voisikaan elää. Mä olin ajatellut vähän vaihdella noita mun miehiä keskenään vähän sen mukaan, että kumpi miellyttää milloinkin enemmän. Kätevää.
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22784395:Kuuntelen noi sun linkkis myöhemmin Lode, hyviä ovat monet (kaikkia en hyvin tunne). Mutta nyt ei ehdi, Dave kutsuu...
Megadeth - Peace Sells
YouTube - Peace Sells - Megadeth (Lyrics Included)
Nyt me taidetaan Davejen kanssa karata nukkumaan, että jaksaa huomenna tervehtiä uutta vuotta!Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22784485:Megadeth - In My Darkest Hour
YouTube - Megadeth In My Darkest Hour