Dingo tekee paluun

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lopputulos on täysi fiasko.

Kuka sen nipan määkimistä enää kestää?

Rahapulako iski taas? Sehän hölmö retosteli ja osti 2 samanlaista Jaguaaria aikoinaan, mikä järki siinä? Sitten meni maine ja mammona
 
Jaa, nämäkin palaavat. Noh, ei liikuta minua.
*muoks* Voi ei! Nehän tekee kaksi Jämsän keikkaa. no sit on kavereilla fb-seinät täynnä Dingoa :D
 
vierailija
Tää se on tyhmintä mitä mä oon ikinä kuullut. Noi on jotenkin niin noloja ja kun ne on niin vanhoja ja biisit ihan hirveitä ja tyylit ihan hirveitä. Tää on ihan samaa kun frederik ja danny ja kansa. Nykyään kaikki tollaset tekee comebackin ja sitten ne tekee kirjan ja se oli niitten viimenen teko. Oon ihan varma että niillä ei oo rahaa ja sen takia ne yrittää kerjätä. Kerjäis ennemmin suoraan ja sanois että ne on iahn paskoja ja et niillä ei oo enää mitään. Musiikki on mun mielestä sellanen mikä on nuorten juttu.
 
Tää se on tyhmintä mitä mä oon ikinä kuullut. Noi on jotenkin niin noloja ja kun ne on niin vanhoja ja biisit ihan hirveitä ja tyylit ihan hirveitä. Tää on ihan samaa kun frederik ja danny ja kansa. Nykyään kaikki tollaset tekee comebackin ja sitten ne tekee kirjan ja se oli niitten viimenen teko. Oon ihan varma että niillä ei oo rahaa ja sen takia ne yrittää kerjätä. Kerjäis ennemmin suoraan ja sanois että ne on iahn paskoja ja et niillä ei oo enää mitään. Musiikki on mun mielestä sellanen mikä on nuorten juttu.
Miksei vanhana saa enää olla muusikko?
 
vierailija
Tää se on tyhmintä mitä mä oon ikinä kuullut. Noi on jotenkin niin noloja ja kun ne on niin vanhoja ja biisit ihan hirveitä ja tyylit ihan hirveitä. Tää on ihan samaa kun frederik ja danny ja kansa. Nykyään kaikki tollaset tekee comebackin ja sitten ne tekee kirjan ja se oli niitten viimenen teko. Oon ihan varma että niillä ei oo rahaa ja sen takia ne yrittää kerjätä. Kerjäis ennemmin suoraan ja sanois että ne on iahn paskoja ja et niillä ei oo enää mitään. Musiikki on mun mielestä sellanen mikä on nuorten juttu.
Ajattelet eritavalla sitten kun oot itse viisikymppinen, vai aiotko kieltää itseltäsi musiikin kun tulet keski-ikään? Nuoret kuvittelevat olevansa suvaitsevaisia, mutta usein se kohdistuu vain heihin itseensä ja heidän ikäryhmäänsä. Muita sitten sivalletaan kovalla kädellä.
Ja muuten Nipa tienaa 100 000e vuodessa joten tuskin on rahapulasta kyse ;-)
 
vierailija
Niih... ne jotka ei tiedä, niin Dingo sattuu olemaan suurin suomalainen musiikkihysterian aiheuttaja ikinä. Se teki pienoiskoossa sen mitä Beatles teki maailmalla. Tytöt yksinkertaisesti sekosi ja sitä sanottiinkin hysteriaksi. Oli menneiden vuosien musasta mitä mieltä vaan, niin ihan jo tuon "ilmiön" takia sille kannattaa antaa joku tunnustus. Ei tuollaista ole - eikä enää tule Suomeen.

Mutta koska hysteria oli 82-84, niin jonnet ei muista.
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree

Yhteistyössä