dildo vs. aito?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö

Vieras
Tytöt!

Mitenkä olis, suositteletteko dildoa? On aina ollut ""aito"" saatavissa, siksi en moista ole ostanut. Nyt jonkun aikaa yksin, ja meinaan myös jatkaa yksin, ilman sitä ""aitoa"". Pitäisikö ostaa dildo vai ei. Auttaako jos/kun halut hyrrää. Ihan oikeesti siis. Olen aikuinen nainen.
Jostain syystä olen vierastanut dildoa. Sormillakin kun saa aikaan ihmeitä.;)))
Olisi tälläinen luksus-ongelma.

Ostat!Ei ne ole keskenään kilpailevia/verrattavia (siis miehen kalu ja dildo).Saat sauvalla uutta näkökulmaa seksiin ja sitähän voi käyttää sit lisänä miesten kaa pelehtiessä.Osta osta.

Se taitaa olla yksilöllinen juttu... Mutta meillä alotettiin asiaan tutustuminen kaalimadolla. Vaimo kehui sitä tyydyttäväks ja antoi kiitettävän arvosanan. ;-)

kaalimato???? mikäs se on??!! :))))))Pelleiletkö mun kanssa?

Ajattelin että en edes ole varma tiedänkö mikä on vibraattorin ja dildon ero. Dildo vibraattorilla, vai onko olemassa vain pelkkä vibraattori. Tavllisista madoista en tykkää! :))))

Onpas tässä oppimista. pitäisi kai saada yksityisopettaja. ;))))

Kun laitat soimaan artiisti Didon, ja tottakai Eminem vetää taustat, niin voin kyllä taata että, satavarma pääset samanlaisiin nautintoihin

Tutkimusten mukaan tämä yhdistelmä voittaa aidon 6 - 0

vinkki: hanki salarakas, voisit aloittaa CD:stä

Kaalimato on vihreä (taitaa samaa löytyä ainaki punasenaki..mansikkamato) veikeän näkönen,""pehmeä"" sauva hinta oli ainaki joskus aikoinaan n.40 (ei ihan halvimmasta päästä).

Yhteistyössä