digitaalinen ovulaatiotesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testailija

Vieras
Hei!

Olen kuullut digitaalisesta ovulaatiotestistä. Osaisiko joku kertoa minulle, paljonko suunnilleen kyseinen testi maksaa? Ja voiko testiä käyttää monta kertaa vai onko se kertakäyttöluontoinen kapistus? Etukäteen tiedosta kiittäen.

Kokemusta löytyy yhden kierron verran Clearbluen digit. ovistestistä. Maksoi n. 35e (sis. 7 testitikkua) ja ihan näppärä kapistus sit kun oppii käyttämään.. Itsellä kyseinen laite tuppasi temppuilemaan, ja jouduin useaan otteeseen asettamaan testitikun laitteeseen uudestaan ja uudestaan, kun digitaalinen näyttö ilmoitti "virhe-symbolia". Mutta oli siinä mielessä parempi kuin esim aconin ovis-liuskatestit, että testin voi tehdä aamuvirtsasta ja ei ole ns. liian herkkä (mulla aconin testit osoittaa lh-huipun jo useita päiviä ennen varsinaista ovista). Huono puoli testissä on ettei testitikkuja voi ostaa erikseen, vaan pitää ostaa aina uusi laite tikkuineen, ja vanha menee näin ollen roskiin. Ei kovin luonto-ystävällistä :( Nyt sit odotellaan tän kierron "satoa", eli oliko hightec-laitteesta mihinkään... Tänään kp 25/~33.

Mä olen kanssa käyttänyt Clearbluen digimittaria kahdessa kierrossa. Mulla ei oo koskaan tullut mitään virheilmoitusta ja kummassakin kierrossa oviksen löysin. Mammaksi liuskoilla en ollut saanut kahta viivaa kun kerran puolessa vuodessa. Kalliita ovat ja joka paketissa tulee myös se digilaite.

ahaa, se on niinkin kertakäyttöinen vekotin, kun vain seitsemän tikkua!uskomatonta mikä hinta! en taida raaskia ostaa kyseistä laitetta, ajattelin mielessäni, että kyseinen laite olisi "pitkäikäisempi".

Mäkin oon tosiaan yrittänyt netin kautta metsästää niitä lisätikkuja siihen laitteeseen, mutta kun niitä ei tehdä niin ei mahda mitään... Käykääpä joskus ihan huviksenne tällaisilla sivuilla: http://www.pregnancystore.com/ovulation_fertility_predictors_monitors.htm
On muuten sitten ovulaation metsästykseen tarkoitettuja laitteita joka lähtöön. Kaikkien laitteiden hintoja ei uskalla edes katsoa...

Yhteistyössä