Digikamera teinille, mitkä ominaisuudet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakkee

Vieras
En nyt osaa valita noista edullisista kameroista, että minkä valita. Jo merkin valinta tökkii. Mitkä ominaisuudet katson, että on oltava? Tässä jotain, mitä vaadin.

1. Optinen kuvanvakain
2. akku ja laturi, ei pattereita
3. Mikä näyttö paras?
4. Onko merkillä väliä kameroissa?

Muuta?

NetAnttilasta tilaan siis. Ja alle satasen kameran.

En nyt osaa valita noista edullisista kameroista, että minkä valita. Jo merkin valinta tökkii. Mitkä ominaisuudet katson, että on oltava? Tässä jotain, mitä vaadin.

1. Optinen kuvanvakain
2. akku ja laturi, ei pattereita
3. Mikä näyttö paras?
4. Onko merkillä väliä kameroissa?

Muuta?

NetAnttilasta tilaan siis. Ja alle satasen kameran.
NetAnttila - Canon PowerShot A2300 digikamera punainen | 60v juhlatarjous | Digikamerat

Ominaisuudet

16,0 megapikseliä
28 mm:n laajakulmainen 5x zoom-objektiivi
6,8 cm:n (2,7 tuuman) nestekidenäyttö
Ohut runko neljässä värissä
Smart Auto (32 näkymää)
Teräväpiirtovideot (720p) ja videopainike
Digitaalinen kuvanvakain
Ohjepainike
Hauskat ja luovat kuvausohjelmat
Reaaliaikainen säätö ja kasvojentunnistus

Mä en noista kameroiden herkuista niin tiiä, mut älä ainakaan osta Nikonin coolpixiä. Mä jostain arvosteluista luin et olisi ollut yksi parhaimmista halvoista pokkareista ja ostin sellaisen, niitä on koko ajan alennuksessa just alle satasella ja hajosi yhdessä päivässä. Sen vaihdoin ja vaihdokki hajosi myös parissa kuukaudessa. Ja ihan normaalilla käytöllä oli. Nyt on Panasonicin Lumix ja toimii kuin unelma :)

Mulla on ollut joskus Nikon coolpix, ja alussa siitä tykkäsin. Siihen tais tulla jotain vikaa, myin sen exälle :D Itselläni on Canonin Ixus, ja siitä en tykkää. Ajattelin, että pitäisköhän kokeilla Samsungia ta i Olympusta...

Yhteistyössä