Digi-tv:n omistajat huom!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olemme aikeissa ostaa digitv:n, ja meillä on ennestään tallentava dvd-soitin. Toimiikohan tämä soitin tuossa digitelkkarissa? Ennen meillä oli vanha putkitelkkari ja erillinen digiboksi, ja siinä se toimi vain kun digiboksi ei ollut päällä, eli pystyi kyllä dvd:itä katsomaan muttei nauhoittamaan mitään telkkarista.
 

Similar threads

Yhteistyössä