diettaajan päivä, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras 222
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras 222

Vieras
Normipainoinen olen mutta nyt ois tarkoitus vähän saada pömppistä pois. Vaaka kun ei aina kerro kaikkea.

Aamupala jäi väliin, oli niin hirveä kiire aamu..
3 kuppia kahvia huitasin ja 4dl vettä.

lounas 150g naudan ulkofileetä + pannulla tipassa oliiviöljyä paistoin paprikaa/kesäkurpitsaa/sipulia

välipala 3 mandariiniä, iso lasi vettä

päivällinen tänään: savulohikiusaus 1.5dl, iso annos salaattia kylkeen

iltapalasta en tiedä vielä, saa ehdottaa?

Pömppö hiipii täälläkin. Ärsyttävää, että vaikka rasvaprosentti on 19, niin pömppis on.

Pitäis varmaankin mennä johonkin ravintoneuvontaan, kun oon niin huono järjestelemään syömisiäni...

Aika vähän kuitenkin tunnut syövän. Oletko ihan varma, että ei kannattaisi syödä kuitenkin enemmän? Jos ei ole tarkoitus laihtua kovasti, niin mieluummin vain ihan vähän miinuskaloreita, ja lisäät semmoista liikuntaa, joka vaikuttaa nimenomaan vatsanseutuun. Siis lähinnä semmoista pömppistä hillitsevää, lihashallintaa parantavaa.

Ja muutenkin voisit ehkä pyrkiä pitämään sen päivän energiansaannin tasaisempana, ettet sitten illalla nälkätuskissasi tosiaan ampaise itseesi sitä pizzaa ja kymmentä olutta... ?

Pömppiksen taltutukseen voisi koittaa myös staattisia vatsalihasliikkeitä, jotka kehittää sisempiä vatsalihaksia. Ne kun on kuosissa, niin pitävät pömpön aisoissa.

Syö vaan se aamupala, samalla se menee vaikka smoothiena kuin kahvikin. Ja syö hyvä lounas, terveellinen mutta hyvä. Päivällä energiaa tarvitsee, illasta enää ei niinkään.

Täällä kans paino 50 tienoilla mutta jos laittasin kuvan alastomana itsestäni, kukaan ei uskoisi että painan niin vähän. tietty asiaan vaikuttaa se että on tuo vauva vielä aika pieni. Kilot lähti kuin itsestään imettäessä mutta pömppis jäi!
Pitää tsekkaa ja varmaan vähän lisätä useemmin pieniä annoksia ja hiilarit ehkä minimiin? hitto kun vaan peruna ja pasta kuuluu mun lautaselle ja leipä aamulla!

Ps. Tänään opittu vinkki ystävältä!
Kaupassa vauvojen ruokaosastolla mansikka-mango smoothies! Ei lisättyä sokeria ja kaloreita vaan 36kcal /100g!Maksaa 84senttiä törppö! Pakko mennä illalla heti cittariin ostoksille, myydään kuulemma samanlaisissa törpöissä kuin nan tms korvike. Tais tulla mun uudeksi aamupalaksi, parempi tuo kuin ei mitään.

Mitä ootte mieltä te litteävatsaiset jos satutte lukemaan, vältättekö hiilareita? Nekö mua turvottaa?

Yhteistyössä