Dietmix , onko täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
onko täällä ketään,joka olisi käyttänyt Dietmix-pirtelöä painonpudotukseen,painonhallintaan sekä urheilun jälkeisenä proteiinijuomana.kokemuksia siis, auttaako, putoaako paino jne jne :)

Kyllähän se auttaa jos sitä jaksaa lipittää. :) Kyllä mulla on se ollut painonpudotuksena apuna, olen korvannut yhden aterian sillä, ja painoa on lähtenyt 13 kiloa. Nyt vaan en ole jaksanut sitä juoda, maku alkaa pidemmän päälle tympiä. Painoa pudotettavana vielä n 7 kiloa.

kiitos vastanneille.meinasin ottaa tuon mukaan ns.painonpudotus ohjelmaani.liikuntaa (aerobista) 3 kertaa viikossa ,(tunnin kerrallaan) sekä 1 krt viikossa tunnin lihaskuntoharjoittelua.tuohon lisäksi tuota dietmix:iä suunnittelin korvaamaan esim.jonkun välipalan sekä palautusjuomaksi.
syömisiä olen vähentänyt, päivän lämpimän ruuan syön normaalisti,oli se mitä tahansa normi kotiruokaa,mutta muuten katson tarkemmin ja hiilareita toki syön, mutta maltilla - eikös tässä nyt olisi jo eväät saada kroppaa paremmaksi, vai vieläkö tästä jotain puuttuu, että tuloksia saisi aikaan ?

[QUOTE="vieras";24946192]wau.onnea,hieno saavutus :) teitkö muuta radikaalia muutosta syömisiin tai liikkumisiisi tuona aikana ??[/QUOTE]

Menin hoitovapaalta töihin, mutta työni on kevyttä toimistotyötä. En liikkunut oikeastaan yhtään enempää, enkä tehnyt hirveitä muutoksia syömisiini.

Menin hoitovapaalta töihin, mutta työni on kevyttä toimistotyötä. En liikkunut oikeastaan yhtään enempää, enkä tehnyt hirveitä muutoksia syömisiini.

mukava kuulla tämänkaltaisia onnistumisia.eli itselläni on siis rutkasti toivoa saada painossa muutosta aikaiseksi, kun olen tuon liikunnankin ottanut kuvioihin. Kiitos sulle - annoit uutta puhtia tavotteisiini :D

Eihän se sinänsä mikään ihmejuoma ole (tosin et varmasti niin ajatellutkaan), joka laihduttaa kun sitä vaan juo, eli täytyy tehdä muutos ruokavaliossa ja liikuntatottumuksissa muutenkin. Mä olen käyttänyt Dietmixiä. Välillä korvaan sillä aamupalan, toisinaan otan iltapalaksi urheilun jälkeen. Kivasti tulee proteiinia, kun sitä juo. :) Painoa tippunut 6kk:ssa 17kg, tosin viime kuukauden oli painonpudotus vähän taka-alalla. Nyt taas uudella innolla pudottamaan (juu, juu...) viimeiset kilot.

Yhteistyössä