dieetistä(kaurapuuro)

eli aloitin nyt tuommoisen kaurapuurodieetti kokeilun. syön päivässä 3 annosta kaurapuuroa, ja jokaisen annoksen yhteydessä yhden ruisleivän. laskin että tuosta tulisi suunnilleen 800kcal päivässä. laihtuukohan tuolla, jos harrastaa vielä vähän liikuntaa joka päivä? onko joku muu kokeillut ja kuinka nopeasti alkaa tuloksia näkyä? minulla siis reilusti ylipainoa, ja siksi ajattelin tuota kokeilla aluksi että sais painon pudotuksen käyntiin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:50 vieras kirjoitti:
eli aloitin nyt tuommoisen kaurapuurodieetti kokeilun. syön päivässä 3 annosta kaurapuuroa, ja jokaisen annoksen yhteydessä yhden ruisleivän. laskin että tuosta tulisi suunnilleen 800kcal päivässä. laihtuukohan tuolla, jos harrastaa vielä vähän liikuntaa joka päivä? onko joku muu kokeillut ja kuinka nopeasti alkaa tuloksia näkyä? minulla siis reilusti ylipainoa, ja siksi ajattelin tuota kokeilla aluksi että sais painon pudotuksen käyntiin =)
neljänviljan puurossa on vähempi kaloreita ja minusta paremman makunenki.. mutta ehkä sais olla hiukan enempi kaloreita päivän aikana..ettei mene keho säästöliekille, juu nou.. :)
 
noo... jokainenhan laihduttaa tavallaan, mutta tuota pakko sanoa, että onnea matkaan.. :whistle:

Mä en henkilökohtaisesti jaksais syödä vain ja ainostaan yhtä ruokaa... Saatikka olla ilman lihaa. Mutta mä oon mä. Onneksi on kuitenkin tapa, jossa voi syödä ihan hyvin (makkaraa ja pekoniakin) ja silti laihtua 1-2 kg per viikko. ;)

Mut juu, sitä piti sanomani, että syö ihmeessä vähän enemmän. Siis et saa tuolla tavoin mistään c-vitamiinia, saatikka muita kasvisten tuomista eduista. Kaloreitakin on 800:ssa niin vähän, että elimistö menee säästöliekille, etkä siksi enää laihdu. B)
 
koi-isä
Ainakaan siinä ei ole vitamiinit, rasvat ja proteiinit kunnossa. Luultavasti tulet olemaan väsynyt ja kiukkuinen.

Ja tämän puuroilun jälkeen? Palaat takaisin samaan vanhaan.

Niin, en tosin usko että laihduttamisella on välttämättä paljoakaan tekemistä laihtumisen kanssa.
 

Yhteistyössä