Didriksons kuravaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Missä kaupoissa ootte nähny myytävän? On ihanan värisiä, niin ajattelin semmoset pojille ostaa. Onko kenelläkään semmosia ollu ja kuinka on kestäny? Prismasta kurkkasin tänään, mutta oli vaan liian pieniä kokoja tai jos oli oikea koko, niin väri oli vaaleanpunainen :D

tarjoustalossa oli niitä sinikeltaisia. koko puvun hinta 35.90 (muistaakseni)
Anttilassa oli erillisiä taakeja isoja kokoja, mutten ole varma oliko ne sadetakkeja. Lisäksi oli niitä vaaleanpunaisia.
Meillä on kurarukkasia ja sitten yksi sadetakki. Ajattelin tuollaisen puvun ostaa pienimmälle.
Näkyy kauas...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tarjoustalossa oli niitä sinikeltaisia. koko puvun hinta 35.90 (muistaakseni)
Anttilassa oli erillisiä taakeja isoja kokoja, mutten ole varma oliko ne sadetakkeja. Lisäksi oli niitä vaaleanpunaisia.
Meillä on kurarukkasia ja sitten yksi sadetakki. Ajattelin tuollaisen puvun ostaa pienimmälle.
Näkyy kauas...

Pitää käydä anttilasta kurkkaamassa, jos löytyis. Justiin netistä katoin, että intersportissa vois olla, mutta en sitte tiedä kuinka paljo hinta eroaa tavaratalojen hinnasta. Ei nuo kyllä mitenkään mielettömän kalliita oo, vähä kyllästyny noihin tummansinisiin ja vihreihin.

Mun mielestä on aikalailla samaa hintaa kuin esim. rukan vermeet. Minä oon kans kyllästynyt siihen jatkuvaan tummansiniseen ja -vihreään. Meillä ekaluokkalaiselle sain tuon sinikeltaisen sadetakinja kyllä näkyy lapsi pitkälle sieltä harmaan sateen keskeltä!

tuote pisteet hinta
1. Didriksons 4,7 19,90 ?
2. M.O.S. kids 4,4 9,95 ?
3. Rukka 4,4 16,80-17,90 ?
4. SuperKids 3,6 9,95 ?
5. Ellos 3,5 12,90 ?
6. Abeko 3,3 9,95 ?

tuosta kuningaskuluttajan linkistä.Onhan rukkakin melekin 20e.

Meillä oli kuopuksella Didriksonsin talvihaalari ja olin tyytyväinen laatuun. Luottavaisin mielin ostin esikoiselle D:n kurahousut. Vaan siinäpä ei laatu ollut kummoinen, mun mielestä. Parissa kuukaudessa, oli kulunut puhki useista, useista paikoista. Saumojen vierestä oli kulunut lukemattomia pikku reikiä. Polvet olivat kuluneet puhki. Oli mun mielestä huonommat kuin Etolan halpiskurikset, ne merkittömät. Palattiin kokeilujen jälkeen takaisin Rukkaan.

Kevät- tai talvihaalariksi hinkuaisin silti vielä Didriksonsia...

Yhteistyössä