diapam vs. opamox?

  • Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti
hmmm
No kannattaa varmaan kotiapteekkarin siellä mietiskellä tollasten aineiden käyttöä ilma ohjeistusta?

Ps. Diapam ei ainakaan tee hyvää oloa vaikka jännityksen veiskin. Saa monesti aikaan tunkkaisen ja nuutuneen olon, kohtuullisellakin annoksella.
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja mm..:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
siis opamox mulla menee tarvittaessa, diapamia suositeltiin mut en sitten tiedä. opamox ei ainakaan vie kyllä pelkoa pois.
mulla se tosiaan lisää pelkoa :D yksistään käytettynä.
niin opamox?

mä oon tasan varman et ne antaa jonkun 2mg sieltä jos en omalääkärin kautta hoida tätäkin. ja se kun mua ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. :(
 
(vierailija)
olen joskus käyttänyt diapamia,se on vienyt ahdistukseen,pelkotilat tai ei ollu mitään paniikkikohtauksija eikä pelkoo oloa,ja kun vaihdettiin opamoxiin,niin tuli ajan kanssa tuskaisuus jänten ja lihaskrampit,vaikka lääkäri sanoi että se vastaa samaa annosta eukä pitäis tulla mitään,mut pitkästää kokemuksesta sanon,että aivan ERI maata noi lääke,opamox on paljon leveämpi kuin diapam,.Xanor,xnax,alprox,on paljo parempi lääkee,kui pamit.kokemusta on
 
vierailija
siis opamox mulla menee tarvittaessa, diapamia suositeltiin mut en sitten tiedä. opamox ei ainakaan vie kyllä pelkoa pois.
Vuosikymmeniä Opaa käyttänyt taivutti minut sinnikkyydellään testaamaan 15 Mg annosta vaikka sanoin etten tartte lääkkeitä. Hän ottaa jopa 6/vrk 😬

En huomannut MITÄÄN vaikutusta vaikka siitä on jo yli 30 min. Ja kuulemma pitäisi ensikertalaiselle kyllä tuntua (jos on mentaaliongelmia.)

Oon iloinen kun hän sanoi ettei mulla ole mitään päänsisäisiä niitä enkä halua kokeilla niitä ennää kun kaik on hyvin
 
vierailija
Vuosikymmeniä Opaa käyttänyt taivutti minut sinnikkyydellään testaamaan 15 Mg annosta vaikka sanoin etten tartte lääkkeitä. Hän ottaa jopa 6/vrk

En huomannut MITÄÄN vaikutusta vaikka siitä on jo yli 30 min. Ja kuulemma pitäisi ensikertalaiselle kyllä tuntua (jos on mentaaliongelmia.)

Oon iloinen kun hän sanoi ettei mulla ole mitään päänsisäisiä niitä enkä halua kokeilla niitä ennää kun kaik on hyvin
Hän siis ottaa kokonaisia 6x30 mg. Kokeilin vaan puolikkaalla eikä tunnu missään
 
vierailija
Eipä minulle operaatioon mennessä annettu mitään etukäteen. Salissa sitten vaan neula suoneen ja filmi poikki. Toisella kerralla olikin pitkään kun leikkauksessa tuli yllättäviä käänteitä ja heräsin vasta kahdeksan tuntia nukahtamisen jälkeen.
 
vierailija
Siis onko hänellä resepti noin valtaviin annoksiin? Miksi ihmeessä suostuit ottamaan toisen lääkkeitä?
On tietty reseptit kaikkiin ja syö suuria määriä päivittäin. Ihme että maksa kestää

No hän vähän painosti niin suostuin kokeilemaan puolikkaan mielenkiinnosta kun se nyt on vaan joku rauhoittava ja auttaa nopeasti jos on he on ahdistuneita tms

Totesi että pääkoppani on kunnossa kun en tuntenut mitään eroa

Tosin nukahdin myöh yllättäen sohvalle
 
vierailija
On tietty reseptit kaikkiin ja syö suuria määriä päivittäin. Ihme että maksa kestää

No hän vähän painosti niin suostuin kokeilemaan puolikkaan mielenkiinnosta kun se nyt on vaan joku rauhoittava ja auttaa nopeasti jos on he on ahdistuneita tms

Totesi että pääkoppani on kunnossa kun en tuntenut mitään eroa

Tosin nukahdin myöh yllättäen sohvalle
Juuh. Tuo yksi kokeilu riitti eikä tarvetta sille ole
 

Yhteistyössä