Diana Neumann - haloo ?! Mitä hänen päässään liikkuu ?

Vähän tuollainen fiilis tuli, kun lueskelin Seiskaa tänään ( kyllä,ostin irtonumeron ja luin sitä antaumuksella !! ) .
Diana on suuttunut Pertille, kun Pertillä on ollut lastenhoitovuoro ja Pertti on lähtenyt ulkomaille ( työmatkalle ) ja lapset ovat olleet mummin hoteissa tuonajan. Myös hoidosta oli joku "vieras" lapset hakenut. Onneksi Diana näki asiassa hyvänpuolen : lapset pääsivät metron kyytiin,kun ei ollutkaan isi autolla hakemassa ( :xmas: )
Dianan mielestä Pertti myös suosii toista lasta enemmän. Mutta onneksi lapset eivät näistä riidoista tiedä mitään. Paitsi nyt kun Diana-äippä ne itse julki toi ( tai ehkä pojat eivät opi ikinä lukemaan tms ? ).

Seuraavalla aukeamalla on juttu , kun Diana on lastensa ja uuden miehensä kanssa Muumimaailmassa retkellä.

ja kaikella kunnioituksella, Dianahan voi olla ihana ja lämmin ihminen - en minä häntä tunne, mutta siis mitä vattua nää tällaset jutut on ?!?! :eek:
 
vieras äiti
Kyllä mä ymmärrän sen närkästyksen mistä nämä julkisuuteen kerrotut jutut varmaan johtuu. Siis tuo, että lähtee omalla "lastenhoitovuorollaan" Espanjaan työmatkalle. Työmatkakin on ihan ok juttu, mutta eikös siitäkin voisi puhua avoimesti ja silloin voisi sopia vaihtoa omalle lastenhoitoviikolleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras äiti:
Kyllä mä ymmärrän sen närkästyksen mistä nämä julkisuuteen kerrotut jutut varmaan johtuu. Siis tuo, että lähtee omalla "lastenhoitovuorollaan" Espanjaan työmatkalle. Työmatkakin on ihan ok juttu, mutta eikös siitäkin voisi puhua avoimesti ja silloin voisi sopia vaihtoa omalle lastenhoitoviikolleen.
no mä en ymmärrä miksi ne pitää väkiste tuoda julkisuuteen ?
 
lkdfjs
No eikö se juttu mennut niin, että Nipa kertoi iltapäivälehdelle harkitsevansa muuttoa ulkomaille toisen poikansa kanssa. Toimittaja sitten soitti Dianalle ja pyysi kommenttia. Diana kuuli asiasta ekaa kertaa toimittajalta (ei Nipalta) ja ilmoitti ettei ilman hänen lupaansa muuteta poikaa mihinkään. Ja samalla huomautti, että heillä on kaksi poikaa, mutta Nipa huomioi aina vaan toisen. No nyt Nipa oli lähtenyt ulkomaille ja toimittaja oli ottanut uudelleen yhteyttä Dianaan kommentin toivossa. Diana oli taas kuullut toimittajalta, että lastenhoitovuorossa oleva isä on ulkomailla. Diana ei siis tiennyt matkasta, eikä siitä ovatko lapset isän mukana vai missä. Toimittajan soitettua Diana alkoi selvittelemään lastensa olinpaikkaa...Ei sillä, että mä mitenkään tosta Dianasta tykkäisin, mut en ymmärrä tätä lynkkausmielialaa. Kyllä musta olisi ainakin v-mäistä kuulla toimittajilta ja lukea lehdistä mitä mun ex meinaa mun lasten suhteen. Tai että lasten pitäisi olla isän kanssa, mutta isä on ties missä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lkdfjs:
No eikö se juttu mennut niin, että Nipa kertoi iltapäivälehdelle harkitsevansa muuttoa ulkomaille toisen poikansa kanssa. Toimittaja sitten soitti Dianalle ja pyysi kommenttia. Diana kuuli asiasta ekaa kertaa toimittajalta (ei Nipalta) ja ilmoitti ettei ilman hänen lupaansa muuteta poikaa mihinkään. Ja samalla huomautti, että heillä on kaksi poikaa, mutta Nipa huomioi aina vaan toisen. No nyt Nipa oli lähtenyt ulkomaille ja toimittaja oli ottanut uudelleen yhteyttä Dianaan kommentin toivossa. Diana oli taas kuullut toimittajalta, että lastenhoitovuorossa oleva isä on ulkomailla. Diana ei siis tiennyt matkasta, eikä siitä ovatko lapset isän mukana vai missä. Toimittajan soitettua Diana alkoi selvittelemään lastensa olinpaikkaa...Ei sillä, että mä mitenkään tosta Dianasta tykkäisin, mut en ymmärrä tätä lynkkausmielialaa. Kyllä musta olisi ainakin v-mäistä kuulla toimittajilta ja lukea lehdistä mitä mun ex meinaa mun lasten suhteen. Tai että lasten pitäisi olla isän kanssa, mutta isä on ties missä...
aika veemäistä kyllä. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja lkdfjs:
No eikö se juttu mennut niin, että Nipa kertoi iltapäivälehdelle harkitsevansa muuttoa ulkomaille toisen poikansa kanssa. Toimittaja sitten soitti Dianalle ja pyysi kommenttia. Diana kuuli asiasta ekaa kertaa toimittajalta (ei Nipalta) ja ilmoitti ettei ilman hänen lupaansa muuteta poikaa mihinkään. Ja samalla huomautti, että heillä on kaksi poikaa, mutta Nipa huomioi aina vaan toisen. No nyt Nipa oli lähtenyt ulkomaille ja toimittaja oli ottanut uudelleen yhteyttä Dianaan kommentin toivossa. Diana oli taas kuullut toimittajalta, että lastenhoitovuorossa oleva isä on ulkomailla. Diana ei siis tiennyt matkasta, eikä siitä ovatko lapset isän mukana vai missä. Toimittajan soitettua Diana alkoi selvittelemään lastensa olinpaikkaa...Ei sillä, että mä mitenkään tosta Dianasta tykkäisin, mut en ymmärrä tätä lynkkausmielialaa. Kyllä musta olisi ainakin v-mäistä kuulla toimittajilta ja lukea lehdistä mitä mun ex meinaa mun lasten suhteen. Tai että lasten pitäisi olla isän kanssa, mutta isä on ties missä...
tarkoitus ei ollut lynkata, yritin välttää paskamaisia sanavalintoja.

outoa on, että kaksi aikuista lehdissä tappelevat.
Perttihän sanoo seiskan jutussa, että mitään muuttoa ei ole ikinä ollut sunnitteilla ja mitä taas tuohon toisen lapsen suosimiseen tulee - no siihen kai on aika paha sanoa kenekään mitään ulkopuolisena, mutta minusta tuollasta huomioo ei ois pitänyt äidin kertoa julki. kuvittelisin, että se voi satuttaa lasta itseään vaikka myöhemmin luettuna.
Eikö noi pojat sitä paitsi asu sillai, että toinen äidillä ja toinen isällä ? Vai olenko mä lukenut seiskani aiemmin väärin ?
 
miksei se pertti voinu sanoa vaikka et hei lähen sinne ja tänne tolloin joten pojat on mummolassa. ihan silleensäkki et jos jotain sattuu.

mikseivät voineet vaihtaa viikonloppua? mä taidan asettua dianan puolelle täs vaihees.. Oon saanu seurata vieres miten kusisesti katkeroitunut mies voikaan toimia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lkdfjs:
Kyllä musta olisi ainakin v-mäistä kuulla toimittajilta ja lukea lehdistä mitä mun ex meinaa mun lasten suhteen. Tai että lasten pitäisi olla isän kanssa, mutta isä on ties missä...
Samaa mieltä, mutten tajua miksi Diana ottaa Seiskan mukaan Muumimaailma-reissulle, tai ylipäätään antaa enää haastatteluja entisen kansansuosikin entisenä vaimona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
miksei se pertti voinu sanoa vaikka et hei lähen sinne ja tänne tolloin joten pojat on mummolassa. ihan silleensäkki et jos jotain sattuu.

mikseivät voineet vaihtaa viikonloppua? mä taidan asettua dianan puolelle täs vaihees.. Oon saanu seurata vieres miten kusisesti katkeroitunut mies voikaan toimia.
no niillä ei oo vissiin toi kommunikaatio oikein kunnossa. toinen ei kerro mittää menemisistään ja toinen kertoo lehtien palstalla kaiken .
että tiiä sitte kumpi on parempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja lkdfjs:
Kyllä musta olisi ainakin v-mäistä kuulla toimittajilta ja lukea lehdistä mitä mun ex meinaa mun lasten suhteen. Tai että lasten pitäisi olla isän kanssa, mutta isä on ties missä...
Samaa mieltä, mutten tajua miksi Diana ottaa Seiskan mukaan Muumimaailma-reissulle, tai ylipäätään antaa enää haastatteluja entisen kansansuosikin entisenä vaimona.
mitä mä kattelin niit kuvia nopeesti niin aika paparazzimaisesti otettuja kuvia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja lkdfjs:
Kyllä musta olisi ainakin v-mäistä kuulla toimittajilta ja lukea lehdistä mitä mun ex meinaa mun lasten suhteen. Tai että lasten pitäisi olla isän kanssa, mutta isä on ties missä...
Samaa mieltä, mutten tajua miksi Diana ottaa Seiskan mukaan Muumimaailma-reissulle, tai ylipäätään antaa enää haastatteluja entisen kansansuosikin entisenä vaimona.
joku puskapaparazzi oli kuvannut dianan siellä muumimaailmassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja lkdfjs:
Kyllä musta olisi ainakin v-mäistä kuulla toimittajilta ja lukea lehdistä mitä mun ex meinaa mun lasten suhteen. Tai että lasten pitäisi olla isän kanssa, mutta isä on ties missä...
Samaa mieltä, mutten tajua miksi Diana ottaa Seiskan mukaan Muumimaailma-reissulle, tai ylipäätään antaa enää haastatteluja entisen kansansuosikin entisenä vaimona.
mitä mä kattelin niit kuvia nopeesti niin aika paparazzimaisesti otettuja kuvia.
ai säki luet seiskaa ? :hug: :D
 

Yhteistyössä