Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Pitäisi luopua jos ex-mies niin vaatii. Hänen "keksimänsä" sukunimi.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Minusta on tyhmää alkaa taistella nimestä. Helpompaa tietysti on jos kaikki on samalla nimellä. tai niin mun mielestä on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja s:Pitäisi luopua jos ex-mies niin vaatii. Hänen "keksimänsä" sukunimi.
"Lain kirjain ei nimenvaihtoon pakota. Vaimo saa pitää miehensä nimen, vaikka ero tulisi."
Alkuperäinen kirjoittaja sj:Oishan se ihanaa, että eron tullen nainen joutuisi vaihtamaan nimensä. Siis sen takia, että mua kyllä ärsyttää kun miehen ex-vaimo on saman niminen kuin minä...ihan kuin oltais kaikki yhtä suurta perhettä. Argh. Mutta ymmärrän kyllä että haluaa olla lastensa kanssa samalla sukunimellä.
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Pitäisiköhän Pertin nyt ensisijaisesti miettiä lapsiaan. Koska perheellä kaikilla ollut sama nimi, niin eiköhän se lapsille olisi mukava, että tämä jatkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Itseäkäs ukko. ANtaisi nyt Dianan edes jotain pitää, kun puolet lapsistakin jo vei.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mainitsemienne syiden lisäksi on nimen julkinen status! Ei kukaan halua takaisin virtaseksi, kun on tottunut saamaan huomiota. Huom. Nimi on miehen taiteilijanimi, brändi. Ymmärrän "noimannia" täysin jos haluaa sen erossa takaisin. Minusta olisi fiksua luopua nimestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja e:Itseäkäs ukko. ANtaisi nyt Dianan edes jotain pitää, kun puolet lapsistakin jo vei.
Sahasko ne lapset kahtia?