Diagnosoidut sairaudet - uteliaisuuttani kyselen

riippa
Aiemmin on ollut keskivaikea masennus, sen jälkeen Sekamuotoinen ahdistus & masennus tila. Kaksisuuntainen mielialahäiriö epäily välissä. Lopulta päädyttiin mun aloitteesta ADHD:een, joka onkin totuus.

Ja kyllä, haittaa työelämää pirusti. :(
 
[QUOTE="Jjj";27412227]Mistä tuli toi asia mieleen?[/QUOTE]

Tuli mieleeni kun itselle on kohta kolmas tulossa. Montakohan ehtii vielä tämän elämän aikan tulla. Ei haittaa työelämää, ainakaan vielä. Joskus kuitenkin mietin, että mahdanko jäädä vanhuuseläkkeelle ollenkaan vai onko sairauseläke ennen sitä.
 
"jep"
ADD on, selviydyn töissä suht hyvin, ja olen saanut ihan hyvää palautetta, mutta ilman lääkitystä hajottaisin itseni ennen pitkää. Onneksi on stimulantit keksitty.
 
riippa
[QUOTE="jep";27412305]ADD on, selviydyn töissä suht hyvin, ja olen saanut ihan hyvää palautetta, mutta ilman lääkitystä hajottaisin itseni ennen pitkää. Onneksi on stimulantit keksitty.[/QUOTE]

Auttaa mullakin stimulantit, vaan ei riittävästi. Ei voi mitään. Elämä on.
 
"Minttu"
Kolme diagnoosia. Työelämää haittaa näistä vähän yksi, mutta pystyn hallitsemaan aika hyvin oireita. Siksi luulenkin, että itseä haittaa enemmän kuin muita, jotka eivät tiedä, miten paljon teen välillä pinnan alla töitä.
 

Yhteistyössä