diabetes ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "esikoinen tulossa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"esikoinen tulossa"

Vieras
hei!
onkohan täällä muita diabetes äitejä paikalla?
kysyisin että miten teidän raskaus on mennyt alusta loppuu ja miten meni synnytys?

onko teillä verensokerit pysyny hyvinä ja oletteko joutuneet paljon raskausaikana olemaan sairaala hoidossa?
odotan esikoistani nyt 5+4 vkoilla ja paljon miettiyttää nuo asiat

Mä yritän jotain tiivistää...

Mulla meni koko aika suht hyvin. Korkeita sokereita oli ajoittain joita naistenklinikalla tasailtiin n. 2 päivää ja sit taas pärjäili jonkun aikaa. Oli kiva kun ultraääniä tehtiin paljon! :)

Mulla käynnisty synnytys itsestään 36+2 ja tytöllä oli kokoa 3260 g/ 48 cm

Tyttö oli teholla viikon verran mutta syitä en jaksa kerrata.. Pitkä juttu mutta johtui hoitovirheestä. Vauvan matalia sokereita tasailtiin kax päivää ja sydämessä jokin väliseinämän paksuus oli liian suuri joka johtui diabeteksestä ja ohkenee ajan kanssa itsestään.

Kysele niin helpompi vastailla!!

Hei tässä hyvä linkki diabeetikkoiden keskustelupalstalle. Siellä on oma osio raskaana oleville. Itsekin siellä lueskelin ja kirjoittelin, kun olin raskaana.

http://keskustelu.diabetes.fi/index.php?PHPSESSID=209065e7f6f595f48066d255632c2fab&board=5.0

Höh, eipäs tullut tuo linkki oikein. Mutta voit etsiä googlettamalla "kohtauspaikka" ja sitte kun menet sinne sivuille, niin etsit sieltä osion "diabetes ja raskaus".

Yhteistyössä