DHL:n kuljetuspalvelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Soitin aamulla 8-9 välillä DHL:n ja tilasin kuljetuksen Acerin huoltoon.
Ottivat tapausnumeron yms tiedot ja lupasivat kuljetuksen klo 14 mennessä.
Kun kuljetusta ei kuulunut soitin DHL:n n. klo 16.30.
Vastattiin ettei kuljetustilauksesta ole mitään tietoa. Onko muille käynyt näin? En ihmettele kun viikonloppu on kyseessä. Eikö silloin tarvistse kaikkia hommia hoitaa?

Soitin Aceriin ja käskivät soittaa uudelleen DHL:n kun siellä tällä alueella toimintaa kuitenkin että jos vielä tälle illalle saisi kuljetuksen.
Soitin, mutta turha toivo eivät luvanneet mitään. Kun pyysin yhdistämään puhelua ylemmälle luvattiin yhdistää, mutta jäin sitten kuuntelemaan tiluliliitä linjalle kalliilla hinnalla. Ei vastattu vaikka odotin kuinka pitkään.
Mihin tällaisesta toiminnasta voi valittaa ihan oikeasti?

Tämä DHL:n pimpsaralla joka laittoi tahallaan odottamaan kalliille maksulliselle linjalle toivottavasti saa omassa elämässään maksaa tavalla tai toisella. Näinhän se yleensä menee raskaimman kautta kuten olen seurannut.

Meillä on jonkun sortin erityisvakuutus koneessa, ja kun se meni rikki, soitettiin acerille ja ne vaa anto numerot, ja käski soittaa dhl:lle. Soitettiin sinne, ne hoiti asian, ja noin 15-30min kuluttua dhl kävi hakemas koneen huoltoon, seuraavana päivänä tuli jo ilmotus et kone on vastaanotettu, ja siit noin viikko niin ne lähetti sähköpostiin viestin et kone on korjattu ja kolmenpäivän sisäs tulee takas ja tulihan se. =)
Et ei meil ainakaa oo ongelmia noiden kanssa.

Yhteistyössä