Dermosil- tuotteista kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuotteet on ihan hyviä työkaveri myy niitä ja aina sillon tällön ostanut niitä... viimex ostin muksuille mansikan hajusta kylpyvaahtoa ja itelle kevyesti kuorivaa vadelma suihkugeeliä ihanan tuoksusia ja tosi edullisia tuotteita

Eikös ne oo aika miedosti hajustettuja ja paljon löytyy hajustamattomiakin? Ja joku tuolla mainitsi että työkaveri myy niitä tuotteita, niin eikai nää mitään myytäviä tuotteita oo? Eikös sieltä voi kuka vaan tilata vaikka ihan itselle?

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Eikös ne oo aika miedosti hajustettuja ja paljon löytyy hajustamattomiakin? Ja joku tuolla mainitsi että työkaveri myy niitä tuotteita, niin eikai nää mitään myytäviä tuotteita oo? Eikös sieltä voi kuka vaan tilata vaikka ihan itselle?

voi tilata, mutta usein töissä tehdään yhteistilauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja khf:
no aika väärin sanottu mut minimi tilaushan on 50 ekee niin tuo laput aina töihin mistä saa tilata.... ja selkeesti huokeempi hinta kun omilla homcare tuotteilla

Niin joo..kimppatilauksena tietysti fiksua, kun sen verran edullisia tuotteita ovat että saa aika ison satsin varmasti itelle tilata jos koko 50?:n edestä.
Mie aattelin että voisin kokeilla niitä hajustamattomia tuotteita, kun nyt mulla on jotain avonin vartalovoiteita, ja niissä on hajut aika :x Aattelin, että vauva ei tykkää jos on kovin voimakashajuiset rasvat mulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen tykännyt. harmi vain ,etten enää saa mistään niitä, kun en tunne ketään kenen kautta niitä tilata.

Miks et tilaa ite? Mie aattelin tehdä niin, ja kysäsen parilta kaverilta tilaukset mukaan, niin saa helposti sen 50? kasaan, eikä tuu postikuluja.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä