Aloe, Forever...kokemuksia.

tarkoitatko niitä Forever Livingin Aloe Vera-tuotteita?

jos niin mulla on pelkästään myönteisiä kokemuksia. käyttäny oon sitä aloe juomaa missä on omenaa ja karpaloa, hammastahnaa, dödöä (ei pitäny mulla kyllä hikeä mutta mies tykkäs) sekä niitä geeliä ja voidetta. aivan loistavat tuotteet on. ja se huulirasva on aivan ehdoton! mistään en oo löytäny vastaavanlaista hyvää huulirasvaa.
 
Asian vierestä,
Propolisvoiteella saa tikun ihosta nousemaan ylös ilman "kaivamista".
Lapsille esim. hyvä keino tikun poistoon.

Voidetta tikun "päälle" ja laastari n.tunniksi päälle,
tikku hautuu ja nousee ylös ja helppo poistaa ilman neulaa. ;)
 
parempia
Minulla on todella kuiva atooppinen iho ja kaikkein parhaita on olleet Avonin Aloe&avokado sarjan tuotteet ja ne on myös edullisia. Sarjaan löytyy puhdistusaineet ja voiteet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja parempia:
Minulla on todella kuiva atooppinen iho ja kaikkein parhaita on olleet Avonin Aloe&avokado sarjan tuotteet ja ne on myös edullisia. Sarjaan löytyy puhdistusaineet ja voiteet.
Hyvä jos toimii, mut jos puhutaan ihan faktoista, niin Foreverin tuotteissa on korkeammat aloepitoisuudet. Samaten, käsittääkseni Avon käyttää aloen lehtiuutetta siinä missä Forever käyttää tuoretta aloemehua. Kaikkien tuotteiden lähtökohta on nimenomaan tuo mehu, ja sen jälkeen tuotteeseen lisätään ainesosat, jotka tekevät siitä esim. shampoon.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja parempia:
Minulla on todella kuiva atooppinen iho ja kaikkein parhaita on olleet Avonin Aloe&avokado sarjan tuotteet ja ne on myös edullisia. Sarjaan löytyy puhdistusaineet ja voiteet.
Hyvä jos toimii, mut jos puhutaan ihan faktoista, niin Foreverin tuotteissa on korkeammat aloepitoisuudet. Samaten, käsittääkseni Avon käyttää aloen lehtiuutetta siinä missä Forever käyttää tuoretta aloemehua. Kaikkien tuotteiden lähtökohta on nimenomaan tuo mehu, ja sen jälkeen tuotteeseen lisätään ainesosat, jotka tekevät siitä esim. shampoon.
Siis todellakinko menua? Käytän LR:n tuotteita ja ne sentään tehdään lehdestä saatavasta "lihasmassata", GEELISTÄ lisäämättä siihen vettä. ;)
 
parempia
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja parempia:
Minulla on todella kuiva atooppinen iho ja kaikkein parhaita on olleet Avonin Aloe&avokado sarjan tuotteet ja ne on myös edullisia. Sarjaan löytyy puhdistusaineet ja voiteet.
Hyvä jos toimii, mut jos puhutaan ihan faktoista, niin Foreverin tuotteissa on korkeammat aloepitoisuudet. Samaten, käsittääkseni Avon käyttää aloen lehtiuutetta siinä missä Forever käyttää tuoretta aloemehua. Kaikkien tuotteiden lähtökohta on nimenomaan tuo mehu, ja sen jälkeen tuotteeseen lisätään ainesosat, jotka tekevät siitä esim. shampoon.
Minä nyt en puhunutkaan mistään pitoisuuksista ja minusta on aivan sama oliko siinä purkissa sta vai 10 prosenttia aloeta tai mitään muutakaan ainesosaa. Avonin tuotteet ovat halpoja ja hyviä ja sopivat minulle. ONko teidän tuotteilla kolmen kuukauden 100% tyytyväisyystakuu?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja parempia:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja parempia:
Minulla on todella kuiva atooppinen iho ja kaikkein parhaita on olleet Avonin Aloe&avokado sarjan tuotteet ja ne on myös edullisia. Sarjaan löytyy puhdistusaineet ja voiteet.
Hyvä jos toimii, mut jos puhutaan ihan faktoista, niin Foreverin tuotteissa on korkeammat aloepitoisuudet. Samaten, käsittääkseni Avon käyttää aloen lehtiuutetta siinä missä Forever käyttää tuoretta aloemehua. Kaikkien tuotteiden lähtökohta on nimenomaan tuo mehu, ja sen jälkeen tuotteeseen lisätään ainesosat, jotka tekevät siitä esim. shampoon.
Minä nyt en puhunutkaan mistään pitoisuuksista ja minusta on aivan sama oliko siinä purkissa sta vai 10 prosenttia aloeta tai mitään muutakaan ainesosaa. Avonin tuotteet ovat halpoja ja hyviä ja sopivat minulle. ONko teidän tuotteilla kolmen kuukauden 100% tyytyväisyystakuu?
No hyvä, että olet kokenut ko. tuotteet hyväksi ja toimiviksi ( mä olen muuten myös kokeillut nuita avonin avokado & aloetuotteita vertailun vuoksi ja mulla ne ei toiminu ), mutta eihän se nyt ole millään sama asia onko tuotteessa 10 vai 100% aloeta. Sillä mitä enemmän aloeta sitä toimivampi tuote on pienelläkin määrällä ja siitä on enemmän hyötyä... ;) Asia korostuu lähinnä sisäisesti käytettävissä tuotteissa, jossa tuo aloen määrä on olennainen osa tuotteen toimivuutta. Kyllähän niitä on markkinoilla vaikka mitä tuotteita jotka ratsastaa aloen tunnettavuuden varjolla, mutta pointti onkin siinä, että tuotteessa ei tarvitse olla montaakaan prosenttia aloeta, kun se saa luvan ratsastaa aloen maineella ja hyötyä siitä rahallisesti... Ja mitä järkeä on maksaa tuotteesta, usein kalliistikin, jossa sitä luvattua hyvää tekevää ainetta ei sitten olekaan juuri lainkaan? Paas pahuuttas katsoen sen avonin purkin tuoteselostetta, niin aqua siellä on ekana listassa, joka tahtoo sanoa, että se on suurin ainesosa... ;) Oletko edes kokeillut muita aloeta sisältäviä kasvojenhoitotuotteita? Ja toiseen kysymykseesi - On, aloetuotteilla on myös 3kk tyytyväisyystakuu. Ja itse en käytä noita FLP:n tuotteita, mutta takuu on itsenikin käyttämissä tuotteissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja parempia:
Minulla on todella kuiva atooppinen iho ja kaikkein parhaita on olleet Avonin Aloe&avokado sarjan tuotteet ja ne on myös edullisia. Sarjaan löytyy puhdistusaineet ja voiteet.
Hyvä jos toimii, mut jos puhutaan ihan faktoista, niin Foreverin tuotteissa on korkeammat aloepitoisuudet. Samaten, käsittääkseni Avon käyttää aloen lehtiuutetta siinä missä Forever käyttää tuoretta aloemehua. Kaikkien tuotteiden lähtökohta on nimenomaan tuo mehu, ja sen jälkeen tuotteeseen lisätään ainesosat, jotka tekevät siitä esim. shampoon.
Siis todellakinko menua? Käytän LR:n tuotteita ja ne sentään tehdään lehdestä saatavasta "lihasmassata", GEELISTÄ lisäämättä siihen vettä. ;)
Mehu tai geeli, samasta asiasta puhutaan. Vettä ei lisätä.
 
voiteessa taisi olla 70%aloe veraa ja siinä geelissä sen 100%.90 päivää sain palautusoikeutta oli sitten purkkitäysi tai tyhjä niin palautan purkin ja kuitin niin saan rahat takasin.ei tuo nyt niin kallis ollut 113g maksoi 25euroa ja kestää kyllä aika pitkään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri-Jenska:
voiteessa taisi olla 70%aloe veraa ja siinä geelissä sen 100%.90 päivää sain palautusoikeutta oli sitten purkkitäysi tai tyhjä niin palautan purkin ja kuitin niin saan rahat takasin.ei tuo nyt niin kallis ollut 113g maksoi 25euroa ja kestää kyllä aika pitkään...
Kestää. Ja sitten kun tuntuu että loppuu, nii kantsii ruuvata se korkki irti, sieltä tulee vielä vaikka kuinka paljon! Huono korkki vaan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri-Jenska:
se korkki on just hyvä ku tulee ihan vähän kerralla.vai mitä meinasit.kyllähän se sinne korkkiin jää se loppurasva.
Juu, on se siinä mielessä hyvä, mut sitten kun voide alkaa olla vähissä, niin kaikki ei tule ulos. Korkin irroittamalla saat puristettua loputkin pois.
 
"kokeilija"
Kannattaisi ottaa selvää aloe veran terveysvaikutuksista ja tuon mainitsemanne FLP:n toiminnasta yms. Olen kokeillut sitä aloe juomaa, mutta siitä en ole hirveästi itse hyötynyt. Vatsa ehkä toimii vähän paremmin, ja iho-ongelmat parantuivat vähän mutta muuten ei oikeastaan eroa huomaa. Harmi sinäänsä, sillä puteli maksoi 30 euroa ja vaikka vaikutus oli positiivinen niin se jäi vähäiseksi.

Minun tuttuni myy noita Foreverin tuotteita, ja olen saanut häneltä aina joskus testiin jotakin voiteita. Olen kuulemma hyvä koekaniini kun olen niin allerginen kaikelle ja minulla on tosi oireileva iho (syytä ei tiedetä, on tutkittu psoriaasi, seborrooinen ekseema eli taliköhnä, couperosa iho, atooppinen iho, ruoka- ja pesuaineallergiat jnejne.)
Noista foreverin tuotteista se Sonya ihonhoitosarja on minulle oikein hyvä, ja olenkin käyttänyt nyt sitä hieman pidempään. Aiemmin käytössä oli Cliniquen herkän ihon tuotteet, mutta en pitänyt sen apteekkimaisesta hajusta. Tämä Sonya sarja tuoksuu puolestaan miedosti hyvältä, ja kun ovat Cliniquen kanssa samaa hintaluokkaa niin miksi en käyttäisi.. Sitten vartalolla olen käyttänyt sitä aloe propolis cremeä aina kortisonikuurien välissä. Estää ihottumaa pahenemasta ja vaalentaa jälkiä huomattavasti ja pitää ihon hyvänä. Raskauden aikana käytin sitä proteiinia (Forever ultra shake) kun sitä pystyy käyttämään raskauden ja imetyksen aikana ilman että vauvalle tulisi siitä mitään. Join raskauden aikana protskua siksi, koska salilla käynti väheni, enkä halunnut lihasten katoavan olemattomiin raskauden aikana :D Pysyi suht timmissä kunnossa!

Myös nyt tuo paljon puhuttu 9 päivän puhdistuskuuri puhututtaa ja mietityttää kovasti, mutta sen voin ottaa vasta imetyksen päätyttyä :/ Täytynee sitten kirjoittaa tänne kokemuksia!

Vastauksena vielä edellisen kommenttiin "jos olisivat rahan ja vaivan arvoisia, olisivat ne apteekkimyynnissä jnejne"; Kun forever kehitti nää aloe-jutut, ne hankkivat sekä patentin että kahdeksan suojapatenttia niiden aloe veran kylmäpuristusoperaatiolle, että KUKAAN KOSKAAN IKINÄ ei voi valmistaa samalla tavalla tuotetta, eli yksikään luontaistuote ei ole samankaltainen kuin nuo foreverin tuotteet.. Ja ilmeisesti perustajaperhe nimenomaan halusivat, että tuote ei koskaan päädy tavallisen kaupan hyllyille. Riittää että ihmiset suosittelevat toisilleen. Harmi kun tästä kuulee niin paljon pahaa.
 
Atoopikko
hei, minä olen käyttänyt Foreverin tuotteita koko perheelle ja koiralle. Kaikki voidaan hyvin! Ei ole flunssaa ollut vuoteen, ei oksennustautia. IHo voi hyvin Olen tosi kiitollinen että ystäväni suositteli munIlle tuotteita.
 

Yhteistyössä