Muut puolueet ei kirjoita tuollaista törkyä - siitä tunnistaa pervopersut aina.Vierailija kirjoitti:
Eikö muita puolueita ole kuin demarit ja persut? kokoajan maalitat vain persuja, muistaakseni maassamme on yli 10 puoluetta.ja ne ei todellakaan fanita demareita.
Kappas. Alepa trollaa pitkin keskustelu- ja kommenttipalstoja.Kopio IS:n kommenttiketjusta:
MummoihminenIlmoita asiaton viesti
15.5. 9:34
Täytyy ihmetellä,kuinka vaikea pala Sanna Marin on monelle.Edelleen lähes päivittäin näitä juttuja.
Pidin aikoinaan Päivärintaa ihan pätevänä toimittajana,mutta nyt kun olen kuunnellut häntä eduskunnassa,niin olen ihmetellyt sitä hyökkäävä puhetyyliä.
Jos Päivärinta haluaa luoda menestyksekkään kansainvälisen uran( kuten Sanna Marin),niin kannattaa keskittyä omiin tekemisiin eikä muiden mollaamiseen.
Kyllä näitä"elämäkertoja"ilmestyy kuin sieniä sateella.Ilmeisesti ne myyvät hyvin.Sivistävät
kirjat jäävät hyllyyn.Se kyllä näkyy tässä Suomen meiningissä tällä hetkellä.
Hyvin sanottu (47)
Hän kyllä tajuaa jättää välin välimerkin jälkeenKappas. Alepa trollaa pitkin keskustelu- ja kommenttipalstoja.
Päivärinnan maalitus politiikan supertähteä vastaan on koomista.Joko maalitus on alkanut, kun Päivärinta uskalsi kritisoida ex-pm Marinia?
Päivärinta on kokoomuslainen, se kertonee kaiken oleellisen.Kopio IS:n kommenttiketjusta:
MummoihminenIlmoita asiaton viesti
15.5. 9:34
Täytyy ihmetellä,kuinka vaikea pala Sanna Marin on monelle.Edelleen lähes päivittäin näitä juttuja.
Pidin aikoinaan Päivärintaa ihan pätevänä toimittajana,mutta nyt kun olen kuunnellut häntä eduskunnassa,niin olen ihmetellyt sitä hyökkäävä puhetyyliä.
Jos Päivärinta haluaa luoda menestyksekkään kansainvälisen uran( kuten Sanna Marin),niin kannattaa keskittyä omiin tekemisiin eikä muiden mollaamiseen.
Kyllä näitä"elämäkertoja"ilmestyy kuin sieniä sateella.Ilmeisesti ne myyvät hyvin.Sivistävät
kirjat jäävät hyllyyn.Se kyllä näkyy tässä Suomen meiningissä tällä hetkellä.
Hyvin sanottu (47)
Lainaamieni viestien kirjoittajat ovat minulle täysin tuntemattomia henkilöitä.Kappas. Alepa trollaa pitkin keskustelu- ja kommenttipalstoja.
Sitä odotellessa päätit maalittaa kaikki demarit?Joko maalitus on alkanut, kun Päivärinta uskalsi kritisoida ex-pm Marinia?
Nimenomaan.Päivärinta on kokoomuslainen, se kertonee kaiken oleellisen.
Eikö Susanne maalittanut demarit kirjassaan? Ainakin roskalehden otsikosta päätellen Tarja Halonen saa kirjassa lokaämpärin niskaansa. Toivotaan, että Susanne pääsee Brysseliin. Sitten hänellä ja varjotoimittajalla on enemmän muisteltavaa Elämänkerta Ii:een. Kirjan painosmääräksi voi ottaa reippaasti puoli tusinaa. Setä (ei tämän palstä se setä), täti ja kumminkaima ja joku tämän palstan lukija saavat ne ilmaiseksi tai puoleen hintaan.Sitä odotellessa päätit maalittaa kaikki demarit?
Pysy poissa naisten keskustelupalstalta, jos naisten jutut ärsyttävät sinua.Ai että miten typeriä naiset osaa olla...