Deitti-ilmoituksista: miksi niin moni mies hakee sporttista/liikunnallista naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämän vaatimuksen voi näin pukea "paremmalta kuulostaviin" perusteluihin, kuten:
-Haluan samaa harrastavan
-Haluan terveellistä elämää elävän
-Haluan "itsestään huolta pitävän" (koodisana hyvännäköiselle. ruma, mutta laittautuva ei oikeasti riitä :) )

Mä en ymmärrä pitääkö sitä NÄYTTÄÄ joltain että saa sanoa itseään sporttiseksi? Liikun lähes joka päivä ainakin puoli tuntia hikiliikuntaa, nostelen painoja yms. mutta en minä NÄYTÄ lihaksikkaalta. On minulla lihaksia, mutta olen ihan normaalipainoinen eivätkä ne mitenkään erikoisesti minusta näy.

Totuus tosiaan on, kuten monet ovat jo sanoneet, että sporttinen, liikunnallinen ja itsestään huolta pitävä ovat kaikki vain kiertoilmauksia hoikalle. Kukaan ei halua suoraan sanoa että ylipainoiset älkää vaivautuko, haluan hoikan naisen.

mun mielestä sporttinen on useamman kerran vkossa jotakin lihaskuntoa kasvattamaa liikuntaa harrastava ihminen.esim.fudista,bodypumppia.. tai salilla treenava.pelkkä kävely tai hyötyliikunta tai juoksulenkki muutaman kerran vkossa ei multa saa sporttisen ihmisen leimaa.
niin ja tämä on vain mun mielipide.

itse olen aktiivinen kuntosali ja ulkoilmaihminen ... Itse en viihdy sohvalla muuta kuin vapaa päivänä jolloin annan kehon levätä eli torstaina ja sunnuntaina..
Olis kiva löytää alle 26 v nainen joka omaa kanss terveelliset elämäntavat...
Lapsia ei ole vielä mutta haaveissa kyllä omia,,tupakkaa en voi sietää..

muut harrastukset : v8 , lukeminen,musiikki,elokuvat ...

Enpä oo itse deittipalstaillut enkä tavannut tollaisia miehiä, joten en yhtään osaa sanoa, mitä niiden aivoissa liikkuu. Mutta itselle tulis mieleen, että toivovat naisen olevan normimitoissa.Sporttisuus on myös itsestään huolehtimista. Liikuntaaharrastavat ihmiset ovat aktiivisempia ja saavat asioita aikaan. Jotain tommosta ajattelisin.

Haluisin muuten itsekin sporttisen miehen :D Semmosen reippaan.

Yhteistyössä