Deitti-ilmoituksista: miksi niin moni mies hakee sporttista/liikunnallista naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miksi ei tavallinen riitä? Ja miten ihmeessä tuo sporttisuus/liikunnallisuus määritellään? Riittääkö esim. se, että käy silloin tällöin kävelemässä? Vai pitääkö juosta maratooneja? Äh, vaikeaa olla sinkku, kun pitää itseäänkin vielä yrittää lokeroida :(

No jos ma ettisin miesta treffipalstojen kautta niin ihan mielellani ettisin sporttisemman puoleista > se kuulostaa silta etta kaveria ei tarttis koittaa hinata perassa eika karrata kulman taakse kauppaankin kottikarrylla kun ei jaksa mitaan.
Sporttinen kuulostaa reippaalta ja tervehenkiselta.

en mäkää hakenu sporttista sen takii et haluisin et mies olis hoikka, vaan et harrastas urheiluu. Ja pidän enempi miehekkäästä vartalosta, ku esim laihasta, hoikasta. Sain mitä hain ;)

Pitäis sit vaan olla et haetaan tätimäisesti pukeutuvaa,ei niin liikunnallista mutta pakon edessä kävelyllä käyvää naista.
Ulkonäöllä ei ole mitään väliä,ja vielä vähemmän sillä mitkä koet elämässäsi tärkeiksi...

Alkuperäinen kirjoittaja suomi24:
Suomi24:n ilmotuksissa mies haluaa laihan, liikunnallisen naisen, mutta lopussa on painorajana 50-300kg. Ihanko tosissas uskot löytäväs 250kg sporttimimmin :D

Se varmaan vähä niinku tarkoittaa sitä et just ei haeta mitään timmimimmiä.

Alkuperäinen kirjoittaja suomi24:
Suomi24:n ilmotuksissa mies haluaa laihan, liikunnallisen naisen, mutta lopussa on painorajana 50-300kg. Ihanko tosissas uskot löytäväs 250kg sporttimimmin :D

no se ei vaa oo muuttanu niitä valmiita asetuksii, tai ei haluu laittaa tiettyy painorajaa, ku naiset alkaa sit siitä urputtaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä käsittäisin tuon myös ihan niin et halutaan naiselta samoja "arvoja " ku itseltä.
Tyyppi tykkää liikkua,ja liikunta kuuluu hänen elämäänsä...

Mä kanssa käsitän sen näin. Itse olen jonkinverran ylipainoinen, ja mulle sopii että mieskin on. Mä en kuitenkaan ikinä haluaisi LAISKAA ihmistä, joka ei lainkaan pidä liikunnasta. :x Itse käyn tanssitunneilla pari kertaa viikossa, lisäksi liikun paljon pyörällä ja kävellen, liikunta on tärkeää. Enkä kestäisi, jos mies ei lainkaan haluaisi liikkua.

Öh, siis voinko määritellä itseni hyvällä omallatunnolla "sporttiseksi" jos olen normaalipainoinen ja käyn kävelyllä ehkä kerran viikossa? Ja mitäs ne lenkkipolulla ohi kiitävät ponnaripäät sitten on? Ammattiurheilijoita :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Öh, siis voinko määritellä itseni hyvällä omallatunnolla "sporttiseksi" jos olen normaalipainoinen ja käyn kävelyllä ehkä kerran viikossa? Ja mitäs ne lenkkipolulla ohi kiitävät ponnaripäät sitten on? Ammattiurheilijoita :kieh:
Et voi, sporttinen tarkoittaa sporttista eli liikuntaa säännöllisesti ja aktiivisesti harrastavaa.

Mä haluan urheilullisen kumppanin siksi, että mulle on tärkeää ettei toinen ole mikään sohvaperuna kun itse tykkään liikkua. Haluan, että miehelläni on samanlainen arvomaailma kuin mulla. Tervehenkisyys on mulle tärkeä arvo. Haluan, että toisesta saa kaverin lenkille ja treeneihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Et ainakaan voi laittaa, että olet vartalotyypiltäsi "sporttinen", jos sinulla on ylipainoa eikä lihaksia missään. Ukko kuin ukko älyää huijauksen.

Ihme kun siä suomi24 on samat ilmotukset vuodesta toiseen. Joka toinen on sporttinen niin miksei ne löydä toisiaan. Voi ylipainonenkin olla sporttinen jos alkanut elämäntapa remontin.

Se vain kertoo siitä, että pitää huolta itsestään. Se on aina ihailtava ja hieno piirre. Minä urheilullisena ja hoikkana arvostan sitä piirrettä ihmisessä. Se kertoo asenteesta ja itsensä arvostamisesta.

No mä en näe sporttista/liikunnallista synonyymina hoikalle vaan just aktiivista/terveitä elämäntapoja noudattavaa. Ihan samoin kun haluaa karsia sohvalla viihtyvät pullataikinat, niin myös hintelät nörtit. Itse olen myös aktiivinen ulkoilmaihminen, enkä voisi olla miehen kanssa joka viihtyy sisällä nyhjäten.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No mä en näe sporttista/liikunnallista synonyymina hoikalle vaan just aktiivista/terveitä elämäntapoja noudattavaa. Ihan samoin kun haluaa karsia sohvalla viihtyvät pullataikinat, niin myös hintelät nörtit. Itse olen myös aktiivinen ulkoilmaihminen, enkä voisi olla miehen kanssa joka viihtyy sisällä nyhjäten.

Joo. Mut mun kokemuksen mukaan suurin osa niistä tyypeistä ei todellakaan itse ole sellaisia joita pitäisi yhtään liikunnallisena tai sporttisen...

Yhteistyössä