Dbest raskaustestistä tietävät...tai viivanpaikoista yleensäkin

Onkohan siinä viivanpaikkaa? ja tuleeko sellainen ns viivanpaikka heti näkyviin, eli siis testiajan sisällä kuitenkin?

ja luokitteletko viivanpaikaksi sellaisen jonka näkee tihrustamattakin?
Vaikea mennä sanomaan onko "häivähdys purppuraa" :LOL:
 
yritin ottaa kuvaa, mutta aivan onneton turaus...eli nyt ei ole kyllä valitettavasti sellaista antaa....
ja sitten taas toisaalta olen ehkä liian aikaisin taas hälisemässä, menkat pitäisi alkaa vasta torstaina, mutta minkäs tiikeri raidoilleen voi...tulisi nyt vaan se kaksi "raitaa"...vitsi että ketuttaa tuollaiset epäselvät testit, sain myös samanlaiset "hösellykset" liuskatestiin...
pitää koitella eri testejä jos joku kertoisi jotain, tai kaikki samaa.
Mut muistelisin että jos olen negan tehnyt, niin siellä ei ole ollut minkäänlaistaa elämää testi-ikkunassa...blaah
 
ssssssssss
mulle ei ole tuohon testiin tullut ikinä viivanpaikkaa...ja todella monta niitä olen tehnyt.
en kyllä ikinä ole saanu kunnon plussaakaan sillä...mut jos siin on yhtään väriä niin onneksi olkoon
 
Alkuperäinen kirjoittaja ssssssssss:
mulle ei ole tuohon testiin tullut ikinä viivanpaikkaa...ja todella monta niitä olen tehnyt.
en kyllä ikinä ole saanu kunnon plussaakaan sillä...mut jos siin on yhtään väriä niin onneksi olkoon
eli jos sulla ei ole ollut mitää havaittavissa niin nega, mut jos on ollut jotain silmin nähtävää ja käsin kosketeltavaa niin onko tulos sitten plussa?
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
huhuu? oi viisaat kansalaiset, valaiskaa tätä hullua
Aidostiko uskot että joku pystyy netin kautta kertoon ookko raskaana, kun et sitä testilläkään oo selväksi saanu?

Joo, tulee siihen viivanpaikkoja, ei, en tiedä onko siellä sun testissä viivanpaikka vai joku muu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
huhuu? oi viisaat kansalaiset, valaiskaa tätä hullua
Aidostiko uskot että joku pystyy netin kautta kertoon ookko raskaana, kun et sitä testilläkään oo selväksi saanu?

Joo, tulee siihen viivanpaikkoja, ei, en tiedä onko siellä sun testissä viivanpaikka vai joku muu.
juu oikeesti luulen että täällä on joku selvännäkijä joka kertoo mulle vastauksen, aikuisten oikeesti

:D
kai nyt kysyä saa ja kuunnella muiden kokemuksia? vai onko joissakin säännöissä kiellettyä?
 

Yhteistyössä