dbest raskaustesti

moikka,

mä oon nyt parina päivänä testaillut tolla ja saanut jonkunlaisen haamun / viivanpaikan, mutta aina testiajan jälkeen vasta. En siis luottaisi kyllä.. testaillut oon periaatteessa suht ajoissa, kun en oo kierrosta ihan selvillä tällä kertaa.. testit tehty kp25 ja kp27.. Vielä en tiedä mikä on lopputulos, mutta en kyllä noihin uskalla tosiaan luottaa kun vasta testiajan jälkeen tulivat..

Käsittääkseni tämä testi on entinen Acon10.

Ite kävin just ostamassa 2 kyseistä testiä. Mulla tänään kp 26/28. Apteekissa sano, ettei sikäli ole väliä milloin tekee, mutta kannattaa pitää muutaman tunnin tauko pissimisessä ennen testiä. Tunnin päästä ajattelin testata ja kyllä jännittää. Eilen tein testin olikohan se BlueClearilla, mutta näytti negaa. Vaikkakin siinä mainittiin, että voi tehdä jopa 3 päivää ennen odotettuja menkkoja, mut silloin aamupissistä (itse tein iltapäivällä) ja itsellä oli ollut ehkä ½h edellisestä vessasta käynnistä, joten näytekin oli ehkä laimea. On vaan ollut niin selkeät oireet, että en uskoisi muustakaan olevan kyse. Tämä kyl on täysi "vahinko", mutta siitä huolimatta jännitän nyt kovasti ja tietää, että pettyy, jos menkat alkaa...

Enhä mä jaksanu odotel enää vaan aamul heräsin tekaseen testin. Tuli hailakka plussa....mut, tuol yhdes paikas jo selitinkin...et, täti sit tuli kuiten testin teosta kolmen tunnin ja parin pupuilun jälkeen ja kipeenä ja runsaina. Ny sit kp 1.

Tein just kyseisen testin. Testiajan sisällä tuli heikonheikko ihan vähän punertava viiva, mutta nyt en uskalla luottaa siihen, kun oon niin kauan plussaa odottanut (1,5v, välissä 1km). Tämän piti olla sellanen kierto, jossa ei pitänyt raskautua, kun ollaan muka oltu varmoilla päivillä liikenteessä mun selkäongelmien takia. Nyt pitäis sitten vissiin lähtee takas apteekkiin, ostaan uutta testiä, että tietäis varmemmin. Kädet tärisee, kouluhommia pitäis tehdä, mutta arvatkaa onnistuuko!

ja tässä ne mun testit...http://www.aijaa.com/v.php?i=2987490.jpg

Yhteistyössä